- mån jun 14, 2010 15:22
Visar upp lite som jag sytt upp till bäbisen i magen för jag lär väl inte hinna efter den är född
Är otroligt stolt över dessa modeller som jag tagit fram helt själv
Farmerbodyn är en beställning från min mamma som ville ha med mig till Lindex (hon har problem med att gå själv) för att köpa en body till en bekant som just fått en liten pojk, men när hon såg de andra bodysarna jag sytt så beställde hon en av mig
Det märks att de blev bättre och bättre efter varje eftersom jag lär mig lite knep eftersom, farmer var den som jag gjorde sist och den blev helt klart finast

Är så glad att jag halkade in på GDS för det är ni som motiverat mig
Självklart var jag tvungen att sy något till lillskruttan också så hon fick en fordonsklänning med konstig halvärm (kunde inte bestämma om det skulle vara lång eller kort ärm
) Samt första försöket att göra en singoallaklänning, som solskyddsklänning. Tyget är en slaktad blus som vi fick av grannen
lagom tunt för att vara svalt hoppas jag.

Det var svårt att ta kort på singoallaklänningen eftersom resåren drar ihopa sig när den inte sitter på
kanske får ta ett live-kort när det är lite varmare. För första gången så testade jag en gummiundertråd istället för riktig resår.

Är otroligt stolt över dessa modeller som jag tagit fram helt själv

Farmerbodyn är en beställning från min mamma som ville ha med mig till Lindex (hon har problem med att gå själv) för att köpa en body till en bekant som just fått en liten pojk, men när hon såg de andra bodysarna jag sytt så beställde hon en av mig

Det märks att de blev bättre och bättre efter varje eftersom jag lär mig lite knep eftersom, farmer var den som jag gjorde sist och den blev helt klart finast

Är så glad att jag halkade in på GDS för det är ni som motiverat mig

Självklart var jag tvungen att sy något till lillskruttan också så hon fick en fordonsklänning med konstig halvärm (kunde inte bestämma om det skulle vara lång eller kort ärm

Det var svårt att ta kort på singoallaklänningen eftersom resåren drar ihopa sig när den inte sitter på

A april 2009, N sep 2010, lille A aug 2015 + Bonusdotter -98
Bär med Looma samt Beco butterfly carneval
http://www.tuppochtomat.wordpress.com En blogg om natur, miljö och odling
Bär med Looma samt Beco butterfly carneval
http://www.tuppochtomat.wordpress.com En blogg om natur, miljö och odling