Kaja skrev:Kolla med minanamnband.se. Jag köpte visserligen lite större mängd (500st), men jag gav typ 2,90 för mina lappar och då fick jag designa dem som jag ville. Använder man deras standardstorlek och standardtypsnitt så kommer man betydligt billigare undan.
Tänk på att det finns en risk att åka på att tulla och momsa om ni köper från Utlandet. Det är inte säkert, men skulle det hända så är det 30% påslag på det pris som ni har handlat för. Och moms och tull räknas även på fraktkostnaden.
visst är det så!
om man ska designa egna så är det minimum med 500. 2.90 kan det nog hamnat på ungefär, ja, jag avrundade
tull ja...ska tänka på det när jag får siffororna - tack för påminnelsen!!!
pocahontas skrev:Ja, visst är det så. Sedan tar vi ju det på företaget och då blir det väldigt krångligt att samfrakta. Så jag ska kolla upp minanamband, definitivt!
njee, det är väl inte så komplicerat? om jag står för mottagandet å sverige, så bokför jag samtliga order på mig som inköp och sedan betalar ni era lappar och den splittade frakten till mig samt frakt till dig och jag bokför det som sålda varor - du som köpt vara av mig. så det är inte alls komplicerat! (sålänge den som tar emot varorna i sverige har firma, that is....)
http://www.SyttochGjort.se
* Store J - 0410 * Lilla H 0704 * Pyttis E 1102 *