Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
cocine skrev:sitter och klurar på en till dressflorin har ju sytt en med dragkedja på magen, fråga hennetror ni det skulle funka med en dragkedja på magen istf knäppning mellan benen?
marlene skrev:Åh den har jag inte sett, måste ta en titt... Är lite rädd att det blir töntigt liksom, fast hela dressen är ju ganska töntigcocine skrev:sitter och klurar på en till dressflorin har ju sytt en med dragkedja på magen, fråga hennetror ni det skulle funka med en dragkedja på magen istf knäppning mellan benen?
cocine skrev:Öhhh, töntig??? Nu hänger jag inte medmarlene skrev:Åh den har jag inte sett, måste ta en titt... Är lite rädd att det blir töntigt liksom, fast hela dressen är ju ganska töntigcocine skrev:sitter och klurar på en till dressflorin har ju sytt en med dragkedja på magen, fråga hennetror ni det skulle funka med en dragkedja på magen istf knäppning mellan benen?
![]()
florin skrev:Tycker också att den är lite bebis-aktig med öppning mellan benen.. har sett några mend dragkedja fram och då har dom haft sån där skjort krage och det gillar inte jag! Tror jag skulle tycka bättre om att sätta på en huva om jag gor dragkedjan fram.. Det jag menar med töntig är att så fort jag tänker overall-tankar så ser jag en bonde framför mig i grön dress med dubbla vita plast-dragkedjor och det är absolut inte så jag vill ha detcocine skrev:Öhhh, töntig??? Nu hänger jag inte medmarlene skrev:Åh den har jag inte sett, måste ta en titt... Är lite rädd att det blir töntigt liksom, fast hela dressen är ju ganska töntigcocine skrev:sitter och klurar på en till dressflorin har ju sytt en med dragkedja på magen, fråga hennetror ni det skulle funka med en dragkedja på magen istf knäppning mellan benen?
![]()
Jag tycker den bli cool med dragkejdja och lite mer bebis-aktig (töntig är kanske lite val att ta i
) med öppning mellan benen
cocine skrev:Det jag menar med töntig är att så fort jag tänker overall-tankar så ser jag en bonde framför mig i grön dress med dubbla vita plast-dragkedjor och det är absolut inte så jag vill ha det
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?