Marine78 skrev:thanisa skrev:Vad jag längtar till att få se tygerna. Än så länge verkar de inte ha kommit enligt maken. Det var ingen intressant post alls de senaste dagarna om man då bortser från en kallellse till tandläkaren.
Värst vad det paketet tar lång tid på sig då. Tur att det dock har gått just som paket så det kan efterlysas. Annars hade jag varit väldans nervös nu tror jag - fast jag undrar jag om inte maken din mörkar för dig
för paketet var framme på din ort i onsdags 
I övrigt så verkar de flesta av er ha fått sina paket har jag noterat utifrån svaren här och i inboxen. Ber om ursäkt för att jag inte svarar på alla inboxade meddelanden och glada tillrop (kul att jag kunnat hjälpa så många) men det tar lite för mycket tid

just nu med jobb och sjuka barn och en massa planerad sömnad (som inte riktigt har blivit av

)
Är det någon som inte har fått sitt brev/paket får den personen gärna höra av sig snarast så får vi gemensamt försöka eftersöka.
Och jag hjälper gärna till igen om jag kan (i början av nästa år kommer det troligen utsöta små flodhästar i några olika färgställningar och även ett annat tyg som jag tror en hel del kommer gilla) för det var inte sista trycket Jofotex kommer göra i egen regi

Trevlig helg till er alla!