Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Åhh, vad skoj det låter. Jag missade stoppdatumet denna gång, kanske kan det bli en tredje vända :roll: vid lämplig tidpunkt?

Eller så finns det någon vänlig själ som kanske inte vill ha alla sina meter....

Ja, ni får ha det så trevligt på Jofotex i morgon iallafall :D .
Låter jättekul med genomgång av olika kvaliteter. Jag frågade när jag var på Andersson och Hjalmarsson men damen bakom disken förstod inte vatt jag ville ha den tekniska föreläsningen utan visade mig bara de olika kvaliteterna. Jaja, tids nog får man väl veta...

Jag vill också tacka så jättemycket för att du gör allt det här jobbet!
Nu ni, är snart allt färdigpackat och skall lämnas in för vidare färd mot er under morgondagen.
Många paket blev det och ni kommer kunna se en galen mängd kassar i bloggen om någon dag ;-)
Mina egna tyger snurrar runt i tvättmaskinen för fullt.

Röda och gula elefanter hade tagit slut på Jofotex tyvärr (snabb åtgång) men jag tog utav mina egna till era beställningar och de tygerna är ju redan upptvättade (därför ser de elefanterna mindre ut, tyget krymper ihop en del) så de är bara att börja sy i direkt (2 personer har dock röda elefanter från Jofotex, det var allt deras röda räckte till). Vill få iväg era beställningar snarast och själv kan jag ju åka nästan när som för att inhämta nya elefanter när de har kommit hem.

Samtliga tyger skall tvättas i 60 grader för att få bäst lyster och för att färgen skall fixera sig ordentligt. Det går att blanda alla trikåer i samma maskin om man har mindre mängder. De skall inte färga av sig på varandra (all info är direkt från Johnny m familj & personal som själva provat ordentligt). 60 grader gäller alltså även för velourer och tyger med lycra i (lycra tål upp till 160 grader innan fibrerna smälter och förstörs).

Några av er har fått betala lite för mkt i porto och jag har PM:at er! Jag vore innerligt tacksam för ett PM av var och en av er när tygpaketen nått er. Så kan jag sova i trygg förvissning om att alla har fått vad de skall ha. Mycket nöje nu med era tyger!
Härligt att de börjar hamna på plats nu. Hoppas alla skall ha fått sina leveranser innan onsdag annars börjar jag nog bli lite nervös eftersom de har gått med A-post eller som paket.
Landskapstyget är verkligen underbart!
Tror att mitt paket kommit, fick nämligen ett zamtal från en i zamma zamhälle att han fått ett paket med min adrezz på. Enda likheten med mig och han var tydligen våra efternamn. :roll: Jaja, pozten är pozten. Mazza pengar zkall de ha men inte behöver de läza på dem zå de kommer rätt. :roll:

Frå ze om det blir tid över mellan middag och nattning att zlänga upp lillan på ryggen, ztora killen på hanz cykel och ta en promenad.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?