Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Men så fint!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Det ser ju köpt ut!
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
Vad roligt att kunna bidra med lite inspiration! Det är bara att sätta igång att sy, för det var inte ett dugg svårt och tog inte någon lång tid. :tumsup:
Fru Längtan skrev:Det ser ju köpt ut!
Tihi, bättre än köpes! :lol:
Användarens profilbild
Av kattta
Jag har en bit vindtätt tyg liggandes, men jag är tveksam om jag kommer att använda bärskyddet om jag syr av det. Ska jag "offra" tyget vill jag att det ska vara till ngt som kommer att användas...och syr jag ett bärskydd vill jag att det ska vara så pass snyggt att jag kommer använda det Offentligt oxo å inte bara hemma...

Saken är den att mitt vindtyg är svart/vit/grå kammo....
hhmmmmm :hmm:
Måste funderar lite innan jag skrider till verket.

Hade tänkt sy överdragsbyxa model "stor strumpbyxa" att ha på sonen ute i höstas...å det är ju lite sent för det nu :roll:
Av Sia
Hi, hi, det ser ut som att du har en jättestor bäbis-snigel på ryggen :D
Fast skitsnyggt och jätteproffsigt sytt, är det säääkert att du inte har köpt det dyrt i nån affär :mitvit:
verkligen skitsnyggt :urule:
Användarens profilbild
Av Humleblomstern
kattta skrev:Jag har en bit vindtätt tyg liggandes, men jag är tveksam om jag kommer att använda bärskyddet om jag syr av det. Ska jag "offra" tyget vill jag att det ska vara till ngt som kommer att användas...och syr jag ett bärskydd vill jag att det ska vara så pass snyggt att jag kommer använda det Offentligt oxo å inte bara hemma...
Känner igen problemet! Skulle inte heller ha velat gå runt med mitt ifall det såg anskrämligt ut. Kändes extra bra att jag hittat ett så billigt tyg, då hade det ju inte gjort något ifall det blev misslyckat. Mitt tips är att ta ett lakan och göra ett demo-ex för att testa in passformen, sen sy i ditt fina tyg.
Sia skrev:Hi, hi, det ser ut som att du har en jättestor bäbis-snigel på ryggen
Fast skitsnyggt och jätteproffsigt sytt, är det säääkert att du inte har köpt det dyrt i nån affär
verkligen skitsnyggt
Stans finaste bäbissnigel då ;-)? Och jajjamän, 100% hemsytt! Kul att du tyckte att det var fint! Efter att ha knatat runt lite med skyddet nu är jag fortfarande himskans nöjd måste jag säga!
Av Jinxan
Vickla skrev:Tass! :D
:iagree:
Av puh
JinxLinda skrev:
Vickla skrev:Tass! :D
:iagree:
:iagree: :notes:
Av lilla trasdockan
super snygg :) en sån vill jag också ha
Användarens profilbild
Av äpple
Jättefint! Jag har sytt ett efter BäraNäras mönster i bävernylon, också det med rak överkant. Så om jag får tid över nån dag så tror jag ska stjäla din ide och sätta dit en huva på mitt, för den tycker jag såg smart ut.
Användarens profilbild
Av sofjo
Jag tycker det ser jättefint o praktiskt ut.
Blir sugen på att sy ett själv.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?