Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har en halvstickad sjal med garn köpt på tradera. Här i stan tar det 190 kr härvan för likande garn...

hjälp mig?!!

Bild

jag har hittat det för 85 kr härvan på en eshop... ingen som har det liggandes hemma å kan tänka sig bli av med för billigare penning än så?

det handlar latså om grått melerat entrådigt ullgarn....
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har köpt för kring 50-lappen här i stan. De hade melerade också. Om du vill kan jag kolla om de har gråmelerat. Fast de har nog stängt nu i helgen så det blir på tisdag isåfall.
Användarens profilbild
Av Panakeia
Knyttet & K skrev:Jag har köpt för kring 50-lappen här i stan. De hade melerade också. Om du vill kan jag kolla om de har gråmelerat. Fast de har nog stängt nu i helgen så det blir på tisdag isåfall.
det vore ju fantastiskt snällt!!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Så vad stod det på lappen?
Användarens profilbild
Av Panakeia
sirisirius skrev:Så vad stod det på lappen?
190 kr hg...å det var på REA!!! 220tar hon i vanliga fall - garnet är hadfärgat i Hemsjö.... men det skiter ju JAG i!! :wink:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Panakeia skrev:
190 kr hg...å det var på REA!!! 220tar hon i vanliga fall - garnet är hadfärgat i Hemsjö.... men det skiter ju JAG i!! :wink:
:kipparefterandanochläggermignerochdörenstund:
Undras vad hon kan tänka sig att ta för lingarnet då? :hmm:

Jag köpte två imse wimse btw. Tack för knuffen!
Användarens profilbild
Av Panakeia
sirisirius skrev:
Panakeia skrev:
:kipparefterandanochläggermignerochdörenstund:
Undras vad hon kan tänka sig att ta för lingarnet då? :hmm:

Jag köpte två imse wimse btw. Tack för knuffen!
kikar man på garnstudios hemsida så står hon med som en av de som garanterat ska hålla deras priser fårn hemsidan - å på hemsidan står det att lingarnet ska kosta 45 :-
Användarens profilbild
Av aneeha
jag har sånt garn men helgrått som du hade kunnat få för en tjuga nystanet + porto, men det går väl inte om sjalen är halvfärdig...
Användarens profilbild
Av Panakeia
aneeha skrev:jag har sånt garn men helgrått som du hade kunnat få för en tjuga nystanet + porto, men det går väl inte om sjalen är halvfärdig...
det kan gå...hittade ett litet nystan till så nu e bara spetsen kvar liksom - om det sämmer i färg så kan det kanske funka med enfärgat...kan du fota tror du?
Användarens profilbild
Av aneeha
Panakeia skrev:
aneeha skrev:jag har sånt garn men helgrått som du hade kunnat få för en tjuga nystanet + porto, men det går väl inte om sjalen är halvfärdig...
det kan gå...hittade ett litet nystan till så nu e bara spetsen kvar liksom - om det sämmer i färg så kan det kanske funka med enfärgat...kan du fota tror du?
ska bli, återkommer i eftermiddag!
Användarens profilbild
Av aneeha
http://picasaweb.google.se/anna.is.aneeha/Garn

DET ÄR BEIGEGRÅTT ViD NÄRMARE INSPEKTION. Bredvid ett tunt tvåtrådigt ljusgrått och ett brunt så man ser färgen lite bättre.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?