Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Josefina skrev:
Anso skrev:
Josefina skrev:Tygerna på Olssons tyger är jättefina! Har inte köpt något än för jag tycker att det är så trist att sy i velour på vanlig symaskin. Vill ha en overlock till det! :hopmad:
När jag har tänkt klart ska jag dock handla lite. :D
Fast jag funderar lite som så att är det inte billigare att köpa från MG-tyger om man köper mer än en meter? Deras velour är väl billigare?
MG-tyger har ju lite ränder på en hel del tyger också.
Velour väger rätt mycket och 1 meter kostar 44-55:- att skicka som brev har jag för mig så när man köper ifrån MG så kan man ju ta lite mer tyg om man kan och även be dem att hålla lite koll på portogränserna så att du utnyttjar de maximalt.
Ok. Jag har aldrig beställt från dem, men min kompis gjorde det och sa att det inte blev någon frakt. (jag gissar att den på något sätt ingick i priset, eller så måste hon ha fått det helt om bakfoten, för det är ju klart att man måste betala frakt! :hmm:) fast å andra sidan beställde hon nog rätt mycket den gången, säkert 10 meter.
Hmm, jag har också fått rätt låga fraktkostnader när jag har beställt mååånga meter tyg ifrån MG-tyg, de är mån om sina kunder tror jag. :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Har du varit hos mig o fotat zmurfan? :lol: :wink:
Vi fick också in en massa velour i går. Bla den där tokoranga. 8) Det försvann visst tre meter innan den kom upp i hyllan...... :floet2: Och av den silvergrå och bruna också...... 8) :lol:
Det är inte bra att jobba i tygbutik för det blir inget kvar av lönen...... :roll: Ni andra kan ju iaf välja att inte gå in i butikerna! :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av Hello
Nu fanns det hos oss också! Fast jag hittade inte riktigt nån 10-poängare, tyckte jag... Brunt hade de ju äntligen, men den var så fesen - skulle velat ha samma bruna som Florins brända pepparkaka! Inte som degen före gräddning ;)

Däremot hade de fått hem nya stuvar och jäklars vad fina mönstrade trikåer de hade. Fick visst med mig 5 meter hem... Nåja, några ska bli julklappar, så jag behöver inte skämmas allr för mycket :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?