Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Att det ska vara så svårt med den knytningen. Miles liksom bara glider neråt och neråt och sitter inte alls där han var från början. Det blir ju jätte obekvämt då.
Användarens profilbild
Av Madde
Jag lyckades aldrig heller få till det med sjalen på ryggen... så jag gjorde mej en sele! Nu sitter Ronja på min rygg så gott som varje dag utan att vi behöver krångla med en sjal som inte vill som jag vill... :wink:

Men om ni kommer på hur man gör för att få till det med sjalen så tala om det... För selen i all ära, men sjalen avlastar mycket bättre än vad selen gör!
Användarens profilbild
Av Helena
Madde skrev:J
Men om ni kommer på hur man gör för att få till det med sjalen så tala om det... För selen i all ära, men sjalen avlastar mycket bättre än vad selen gör!
Jag tycker att det är lättare att få till ryggknytningar när man knyter x-omslut på ryggen, då sitter ju barnet där det sitter. Men jag skulle vilja lära mig ryggsäcksknytningen också, för den är ju snabbare.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Brukar lätt bli att K efter ett tag sitter mer på krysset än i "påsen", men hon klagar inte för det så jag antar att det inte är så väldigt obekvämt trots allt.
De gånger jag får henne att sitta ordentligt i "påsen" har jag verkligen satsat på att få tag i kanterna på sjalen tighta och låter mitten vara lite slappare.

...tycker däremot att x-omslut är lite svårt att få till. Visst, det är bekvämt för mig, men K hamnar alltid så väldigt långt ner tycker jag! Hur lyckas man behålla barnet lite högre upp?
Användarens profilbild
Av Helena
CrazyMagpie skrev: ...tycker däremot att x-omslut är lite svårt att få till. Visst, det är bekvämt för mig, men K hamnar alltid så väldigt långt ner tycker jag! Hur lyckas man behålla barnet lite högre upp?
Jag tror att det ligger i x-omslut-knytningens natur att barnet hamnar lite längre ner än i ryggsäcksknytningen. Men när man börjar knytningen kan man ju försöka få upp barnet i den höjden där man vill ha det, och sen kan man ju göra ett litet hopp så att barnet åker upp lite innan man knyter knuten på slutet. Fast jag har knytit för högt upp med x-omslut ibland, det är inte skönt, barnet svajar hit och dit och det känns inte bra och så glider korset lättare ner då.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?