Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Marlin skrev:Knyter du med smokingbältet innanför krysset? Alltså tvärtom hur man normalt gör med trikåsjalarna? När bältet är innanför, alltså det första man lägger runt bebben, tycker jag att det går ypperligt att knyta omslutet med Hoppedizarna. Men som övriga säger: träna!Jo det blir det va om det är så här jag knyter! http://www.sjalbarn.se/OmslutetKryss.htm
Gullan skrev:Den knytningen du hänvisar till sist i ditt inlägg, dryas, är den vi använder mest här hemma! den är helt suverän! Jag knyter den på morgonen, tar i och ur D hela dagen.... Den är jättebra! Ändå har jag besvär med ryggen så bra avlastning är A&O, men den fungerar jättebra!Jag ska nog anamma den knytningen jag med!
solanna skrev:Ett tips för att få mindre tyg som korvar överallt är att vika sjalen dubbel på längden. När du sedan ska knyta vanligt x-omslut fram med smokingbältet innerst så lägger du den med kanterna uppåt fram så att smokingbältet bildar en ficka. Där viker du sedan ut sjalen i sin fulla bredd innan du stoppar i bebisen, men har i övrigt sjalen dubbel över allt annars. När jag gör så blir det jätteslätt och fint och lätt att få tyget välspänt överallt.Förstår hur du menar! Att jag inte själv tänkte på det! *S* Ska testa med det nästa gång få se.
Förstod du hur jag menade? Fråga igen annars!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?