Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hellene
Igår bar jag lillen i Storken, hade min bautastora, varma jacka över. Han somnade gott och sov hela vägen, men jag fick hålla undan sjalen från hans näsa med högerhanden så att han skulle kunna andas ordentligt och efter 45 minuter hade jag så ont i axeln att jag måste lyfta ur honom och låta maken bära :?. Hade knutit dubbelt kryss och hur jag än försökte fixa till sjalen så att han kunde andas ordentligt utan att jag höll bort sjalen så gick det inte!

Det fungerar ju inte riktigt att hålla bort sjalen så att jag får ont i axeln, men vad gör jag för fel? Finns någon knytning som är bättre när man bär på vintern med jackan över? Och när man bär på ryggen, bär man utanpå jackan då? (Jag är ju nybörjare på det här så jag vet i princip ingenting :lol:!)
Användarens profilbild
Av Gullan
Hej!
Min dotter är också född i Juli i år, hon brukar sitta i dubbelt x fram under min stora dunjacka... Har dock aldrig märkt att hon skulle få sjalen över näsan. Hon brukar dock försöka få in näsan mot mig... så när hon somnat ordentligt brukar jag vrida hennes huvud så att hennes näsa är mellan "hängslena" på sjalen och bakre delen av hennes huvud kan vila innanför ena hängslet - om du förstår vad jag menar?
Användarens profilbild
Av annemi
Min dotter som också är juli-barn bär jag på magen med omslutet kryss eller bara kryss. Hon brukar "borra" in sig mot mig och lite under sjalen strax innan hon somnar. Verkar inte ha några problem att andas där under.

Pröva o lägg sjalen lite över honom så den inte ligger mot näsan (om du förstår vad jag menar)
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker att det är väldigt mycket bekvämare att bära i omslutet kryss än i dubbelt kryss. med din sjallängd borde det absolut gå att knyta den knytningen också. kanske värt att prova?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
diddeldi skrev:jag tycker att det är väldigt mycket bekvämare att bära i omslutet kryss än i dubbelt kryss. med din sjallängd borde det absolut gå att knyta den knytningen också. kanske värt att prova?
:iagree:

Då kan du ju också dra undan "krysset" åt sidorna utan att det gör något. Då har bebisen ändå bra stöd av smokingbältet :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?