- tis nov 22, 2005 12:30
Hmm har inte fött mitt barn ännu, men har precis fått hem min bärsjal UBW. Och novis som jag är på sjalar får jag inte till det! Jag vet att dte krävs lite tålamod, så jag tänker inte på något vis ge upp eller så, bara ha lite råd!
Det blir så knasigt när jag ska knyta den,smokingbältet blir alldeles löst och hängande, samtidigt som krysset över bröstet blir tajt och knasigt.
Är det så enkelt att jag ska dra åt hårdare på nåt vis eller?
Sen undrar jag lite om det är möjligt att knyta andra knytningar m UBW än den som det följer med instruktioner för. Det verkar som att man ska använda samma knytning till alla fem positioner.
Skulle va så tacksam om någon van sjalare kunde hjälpa mej! Annars är kanske det ger sej efter hand ändå, jag har en månad på mej att öva
Så där det var mitt första inlägg på detta mycket användbara forum!
Det blir så knasigt när jag ska knyta den,smokingbältet blir alldeles löst och hängande, samtidigt som krysset över bröstet blir tajt och knasigt.
Är det så enkelt att jag ska dra åt hårdare på nåt vis eller?
Sen undrar jag lite om det är möjligt att knyta andra knytningar m UBW än den som det följer med instruktioner för. Det verkar som att man ska använda samma knytning till alla fem positioner.
Skulle va så tacksam om någon van sjalare kunde hjälpa mej! Annars är kanske det ger sej efter hand ändå, jag har en månad på mej att öva

Så där det var mitt första inlägg på detta mycket användbara forum!