- sön nov 13, 2005 12:37
Tre ungar
Pysselblogg
Albert ska just nu kånkas runt hela dagarna och han accepterar inte att sitta i sjalen. Han ska bäras framåt och är mycket bestämd på den punkten
Dessvärre pallar inte riktigt min rygg den snedbelastning det blir. Jag har försökt ha honom i Buddha, men han blir jättearg. Tänkte att jag kanske kunde testa att bara låta honom sitta utåt i krysset ett tag för att få lite avlastning. Det är ju inte så ergonomiskt för honom, men man borde väl kunna ha honom så en kortare stund... (om han går med på det vill säga)
Jag har även svårt att bli kompis med min ringsjal. Jag får honom inte att _sitta_ i den. Det blir mer som att han bara blir klämd emot min kropp. Kan det vara så att han är för liten? Han är 60 cm lång och har rätt korta ben. Med vikblöjor blir han nästan bara blöjrumpa ner till knäna
Kan det ha med det att göra? Fast han sitter ju bra i långsjalen... Kompisar blir vi iaf inte, jag Albert och rinsjalen...

Jag har även svårt att bli kompis med min ringsjal. Jag får honom inte att _sitta_ i den. Det blir mer som att han bara blir klämd emot min kropp. Kan det vara så att han är för liten? Han är 60 cm lång och har rätt korta ben. Med vikblöjor blir han nästan bara blöjrumpa ner till knäna

Tre ungar

Pysselblogg