Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

får inte till omslutet x på ryggen, hur jag än försöker! :hopmad:

det slutar oftast med att:
1) lillskrutt kräks över mig (ligger väl på rygg för länge under tiden som hennes mamma försöker sig på att knyta fast henne)
2) jag stinker gammal ersättning o håret blir alldeles stelt (den där mary-släng dig i väggen!)
3) det blir inte bra över axlarna(fastän jag gör en enkelknyt fram så ger knuten efter) så att sjalen antingen åker ner mot armen, eller åker upp förbi axeln o korvar in sig mot halsen....
4) gummimansövning när jag försöker få ändarna korsade över hennes rumpa och mellan hennes ben (ajaj ont på mamma)
5) försöker spänna o då....vips så åker sjalen upp från hennes bak o ligger i hennes svank istället...
6) knytningen känns inte stabil o sjalbarn kanar ner mot min svank...
7) sjalbarn gråter
8- mamma suckar o bestämmer sig för att aldrig mer testa omslutet utan köra kära ryggsäcken istället
9) mamma har gett sig fanken på att det SKA gå, så efter ett tag är hon på´t igen.....

...behöver jag skriva att det alltid slutar med samma resultat... :purskis: :help:
Senast redigerad av bright den fre okt 05, 2007 15:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av naimiez
Har du kollat den här? Den är superbra! HAr nämnts här på SB tidigare.....

OBS! Det viktiga är att dra sjalen över barnets axel när den skall ner under barnets ben sen......
Glöm inte att hoppa och taighta till det sen....
Lycka till!
Användarens profilbild
Av bright
naimiez skrev:Har du kollat den här? Den är superbra! HAr nämnts här på SB tidigare.....

OBS! Det viktiga är att dra sjalen över barnets axel när den skall ner under barnets ben sen......
Lycka till!
ja jag har detaljstuderat den, det ser sååå enkelt ut men jag får banne mig icke till det...vad e d för fel på mig??!!! :cry:
Användarens profilbild
Av naimiez
Kan du inte gå på sjalträff då och så påplats-hjälp?
Användarens profilbild
Av bright
naimiez skrev:Kan du inte gå på sjalträff då och så påplats-hjälp?
jo, jag måste få handpåläggning....
Användarens profilbild
Av bright
naimiez skrev:
Lycka till!
Det gick! Lade ner lite extra energi på det du nämnde...o titta!
Bild
ursäkta dålig skärpa.. :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
WOW SNYGGT! har varit i din situation, så jag vet hur härligt det är när det fungerar! nu är det bara o öva lite till så slänger du upp lillen hur lätt och fort som helst sen! grattis =)
Användarens profilbild
Av sacha42
snyggt!!
Användarens profilbild
Av Bina
bright skrev:
naimiez skrev:
Lycka till!
Det gick! Lade ner lite extra energi på det du nämnde...o titta!
Bild
ursäkta dålig skärpa.. :oops: :roll:
:tumsup: YES vad fint!
Användarens profilbild
Av bright
får inte till det varken skrynkelgåsen eller easyn än (blir såååå mycket tyg o tjockt att hålla koll på), bara rebozon....men jag tränar....
Användarens profilbild
Av teres
avundsjuk! Hur jag än bär mig åt så kommer lillan för långt ned på ryggen, vilket gör henne sk-förbannad när hon inte ser över min axel!

Hade liksom avfört knytningen som något som bara går med större barn, men din bebbe sitter ju som en smäck :D
Av anna m
teres skrev:avundsjuk! Hur jag än bär mig åt så kommer lillan för långt ned på ryggen, vilket gör henne sk-förbannad när hon inte ser över min axel!

Hade liksom avfört knytningen som något som bara går med större barn, men din bebbe sitter ju som en smäck :D
Omslutet x kommer lite längre ner på ryggen. Prova ryggsäck istället. det är enklare att knyta och barnet kommer mycket högre upp.
Användarens profilbild
Av teres
Jo, vi kör alltid ryggsäck, med tibetanavslutning. Tycker bara att omslutet ser så mysigt ut.....
Omslutet fram är ju jättemys!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?