Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Miamamman
När dom börjar ställa sig upp i sjalen är det häg tid :lol:
Eller när man tycker dom hamnar för högt upp (dom kommer ju lite högre med benen innanför och efter ett tag blir dom i vägen så man inte ser vart man går).
Dom bör ha fått ltie stursek och lite längd på benen, annars blir det lätt att knät komme röfr lågt och så blir ryggen och höften böjd bakåt.
JAg tror att S var nästan 3 måndader innan jag tyckte att det funkade bättre med benen utanför.
Man kan ju prova och se hur det känn soch ser ut. Känns det bättre så är det troligen bättre. Kolla i spegeln att det ser bekvämt ut för bäbben och var uppmärksam på ev missnöja.
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Miamamman skrev:När dom börjar ställa sig upp i sjalen är det häg tid :lol:
Tack då vet jag :lol: Jag trode inte det var dags än men det är bra att veta ungefär :)
Användarens profilbild
Av Helena
Miamamman skrev:När dom börjar ställa sig upp i sjalen är det häg tid :lol:
Eller när man tycker dom hamnar för högt upp (dom kommer ju lite högre med benen innanför och efter ett tag blir dom i vägen så man inte ser vart man går).
Dom bör ha fått ltie stursek och lite längd på benen, annars blir det lätt att knät komme röfr lågt och så blir ryggen och höften böjd bakåt.
JAg tror att S var nästan 3 måndader innan jag tyckte att det funkade bättre med benen utanför.
Man kan ju prova och se hur det känn soch ser ut. Känns det bättre så är det troligen bättre. Kolla i spegeln att det ser bekvämt ut för bäbben och var uppmärksam på ev missnöja.
Jag håller inte riktigt med Miamamman och jag undrar lite vad du har läst det där om att höften böjs bakåt?? Benen isär i nittio-graders vinkel är en optimal ställning för höfterna, så sitter bebisar som får en skena.
Knäna tycker jag oftast hamnar högre än rumpan, men det syns inte riktigt genom alla lagren tyg har jag märkt när jag känt efter när min bebis suttit med benen isär.
Sen är det kanske svårt att få till det optimalt med en lite bebis, det har du säkert rätt i. Men jag tror inte det är farligt alls. Snarare så kan man ju kurera höftsledsluxation genom att bära på det sättet har jag läst.

Men vill man ha benen utanför ska man ju tänka på att bebisen ska sitta rätt brett, stöd under låren, man får inte knyta för löst, då funkar det inte bra. Man kan knyta så från början ifall man vill.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?