- tor maj 19, 2005 11:06
Jag har allvarliga problem med mina magknytningar, det GÅR inte. Jo, ett Xomslut2 med mobyn får jag till perfekt utan problem, men den bär jag aldrig i då han är så tung att jag får ont överallt. Trots att jag älskar den o den är HUR mysig som helst. Men med den
hoppizen funkar inget =( Den enda jag får till ordentligt som jag har jämt är en Xomslut utan att breda ut tyget, sätter det på sidorna o under rumpan i stället (äsch ni fattar..) Jag gillar den men behöver jag ta ut honom lätt så...ja det går ju inte, han sitter ju som berget o jag måste trassla loss hela sjalen. Jag skulle vilja ha honom som typ dubbelX (kollar babybodens namn på knytningarna) så jag lätt kan få ut honom men...jag lyckas inte, visst, det känns inte obekvämt men det blir så löst, inte jättelöst men jag vill ha det tightare men det går inte. Borde inte en sån knytning vara absolut lättast?? *morr* Är ju tom lättare med ryggknytningarna ju...
Ang ryggknytningarna...om man knyter en ryggsäck, vilken längd är den bästa då? Jag har ju en 5, nåt o den är på tok för lång. Den är så snabb men omöjlig med den längden. Sen undrar jag om tibetansk ryggsäck eller vad det hette, vad är det för skillnad? Önskar fortfarande att det fanns en sida med alla alla knytningar efter varann med namn för jag lär mig aldrig vad dom heter
Men jag vågar aldrig gå ut med honom på ryggen då jag inte alls vet vad jag ska göra om han somnar... Har varit ute EN gång men hade då med mig vagnen och la ner honom efter han somnat för vi fick aldrig till huvudet

Ang ryggknytningarna...om man knyter en ryggsäck, vilken längd är den bästa då? Jag har ju en 5, nåt o den är på tok för lång. Den är så snabb men omöjlig med den längden. Sen undrar jag om tibetansk ryggsäck eller vad det hette, vad är det för skillnad? Önskar fortfarande att det fanns en sida med alla alla knytningar efter varann med namn för jag lär mig aldrig vad dom heter

Men jag vågar aldrig gå ut med honom på ryggen då jag inte alls vet vad jag ska göra om han somnar... Har varit ute EN gång men hade då med mig vagnen och la ner honom efter han somnat för vi fick aldrig till huvudet