- fre feb 24, 2006 22:26
Idag fick jag ett infall och provade att göra en buddaknytning med min Hoppis, men det gick ju inte alls! Lillgrisen satt för högt, smokingbältet glipade jättemycket upptill och sjalen satt jättelöst i ytterkanten över axlarna. Hu! Och lillgrisen satt i buddaställning i en halv sekund innan han började sprattla och greja. (I och för sig verkade han tycka att det var lite lajbans.)
Ni som vet: Han kanske är för stor (9,7 kg och 78 cm)? Man kanske inte kan ha en liten klätterapa i en sån knytning? Jag fick hjälp att knyta upp honom på ryggen på senaste sjalträffen - lugn och fin grodposition kunde man ju glömma, här skulle klättras när dessutom mammas fläta fanns där som en fin lian... Vad tror ni?
Jag kanske får testa någon höftknytning istället...
Ni som vet: Han kanske är för stor (9,7 kg och 78 cm)? Man kanske inte kan ha en liten klätterapa i en sån knytning? Jag fick hjälp att knyta upp honom på ryggen på senaste sjalträffen - lugn och fin grodposition kunde man ju glömma, här skulle klättras när dessutom mammas fläta fanns där som en fin lian... Vad tror ni?
Jag kanske får testa någon höftknytning istället...

Mamma till två smågrisar, födda 050419 och 070205.