- mån apr 28, 2008 16:34
Den här kvinnan erkände att hon inte är så haj på det här med sjalar, för det enda hon visste är att den är svart och lång och att hon använde den till sin son när han var liten. Hon tyckte alltid att det var så krångligt att knyta den, och nu ligger den bara i ett skåp och skräpar.
Så idag när jag och Ofelia var på ÖF så såg hon att vi bar i sjal, och genast frågade hon mig om jag skulle vilja ha hennes sjal också
. Självklart, sa jag! Det spelar knappt nån roll vilken sjal det är ens, eftersom jag ska FÅ den av henne alldeles GRATIS
. Hon ville absolut inte ha några pengar för den.
Svarta trikåsjalar finns väl i de flesta märken, men om det skulle vara en vävd långsjal hon har, vilken skulle det då kunna vara?? Vad tror ni?
Så idag när jag och Ofelia var på ÖF så såg hon att vi bar i sjal, och genast frågade hon mig om jag skulle vilja ha hennes sjal också

Svarta trikåsjalar finns väl i de flesta märken, men om det skulle vara en vävd långsjal hon har, vilken skulle det då kunna vara?? Vad tror ni?
Senast redigerad av Minchi den mån maj 05, 2008 19:10, redigerad totalt 1 gånger.
Minchi
Mamma till Miranda -01, Ofelia -07, Esther -09 & Lovisa -11.

...har lite sjalar liggande här och var, men bär helst i Manducan numera.
Mamma till Miranda -01, Ofelia -07, Esther -09 & Lovisa -11.

...har lite sjalar liggande här och var, men bär helst i Manducan numera.