Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
storalillajag skrev:Diddeli, tycker du att den funkar även för äldre barn? Blir litet konfunderad av strechen, verkar skönt, men är det stabilt? Jag vill helst kunna ha den till en nyfödd, en 1½ åring och en 3 åring som då och då vill få åka ryggDen är inte så mycket stretchig och känns väldigt stabil även till en treåring (17 kg) tycker jag. Däremot är den inte helt optimal till en treveckorsplutt, men det funkar kortare stunder.
storalillajag skrev:Diddeli, tycker du att den funkar även för äldre barn? Blir litet konfunderad av strechen, verkar skönt, men är det stabilt? Jag vill helst kunna ha den till en nyfödd, en 1½ åring och en 3 åring som då och då vill få åka ryggatlas vill inte åka så långa stunder så jag använder den mest till milo. men den är inte superstretchig direkt, bara tillräckligt för att den ska blir riktigt gosig
Mamma Eli skrev:Vad är det för mått på axelbanden? Tycker många MT verkar ha smala axelband, och med banden i kors på ryggen hamnar de rätt högt upp på axlarna, nära nacken. Eden MT ser ut att ge jämnare belastning, stämmer det? Har väldigt känslig nacke...just nu har jag sovande bebis i famnen men jag kan mäta senare
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?