Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sanna
Hej! Jag har fått låna en ergo, av gamla modellen (tack Hella :) ) jag gillar den jättemycket, eftersom den är ju väldigt smidig att få av och på.

Det är dock en del saker jag funderar över?
Hur långt ner på midjan ska egentligen bältet hamna? Jag är ju ganska smal, och tycker det kasar ner och sitter mitt på rumpan liksom (vet inte om det blivit så med lite rundare former :? ) Jag tycker oxå att jag får lite ont i axlarna ganska så fort? Jag tänker atten patapum kanske hade varit bättre, men jag vet tyvärr ingen som har så jag kan prova :( Vad säger ni andra som är ganska "små och smala" har ni provat båda och vilken passade er bäst? Sen vet jag ju inte heller hur den nya ergon är?? Den kanske passar bättre? Var ska man förrästen ha sina saker? Nycklar, pengar o dyl? :roll:

Saken är säker att jag ska köpa en sele iallafall, min man nappade direkt och lovade att köpa en nästa löning!!! :)

kram
Användarens profilbild
Av marlene
Den gammla modellen har en en tendens att glida ner där bakom, och ibland ta byxorna med sig :lol: Det gör inte den nya modellen.
Det finns ju en ryggsäck eller midjeväska att köpa till ERGOn där man man ha lite grejer.
Användarens profilbild
Av Anna
Ja nya ergon sägs ju vara bättre på det planet, men testa också att sätta ergon mer i midjan och låta den kasa ner på plats så kankse den inte kommer så långt? Låter lite som den sitter för löst i midjebältet och det kan också behövas dra åt lite efterhand som man bär i alla fall på de gamla.

Jag har haft några riktigt smala och ganksa korta kunder som provat selar och oftast satt då faktiskt Sutemi bättre än ergon, men då fanns ju inte nya modellen av ergon.

/Anna (som säljer sjalar och selar och nu talar emot emot sina egna produkter- för jag har inte sutemi längre)
Användarens profilbild
Av April
Tror också att den nya Ergon blivit bra på dig. Den kan man ta in ordentligt i midjan...

Kram
Användarens profilbild
Av Eva N
bor du i Stockholm får du gärna prova min nya Patapum
Av sanna
jag bor tyvärr inte i närheten av stockholm.... Så det får nog bli att slå till på en ergo! :) :) Hur är den att bära i när man är gravid?? (Om det är någon med erfarenheter?) Det funkar väl att knäppa under magen ganska länge eller?? :roll:

kram
Användarens profilbild
Av naimiez
sanna skrev:jag bor tyvärr inte i närheten av stockholm.... Så det får nog bli att slå till på en ergo! :) :) Hur är den att bära i när man är gravid?? (Om det är någon med erfarenheter?) Det funkar väl att knäppa under magen ganska länge eller?? :roll:

kram
Kommer inte ihåg vem emn det var bågon här eller på www.familjeliv.se som bar ganska länge i Ergo/patapum när hon var gravid.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Froggie bar väl rätt länge i ergo. Jag har för mig att det finns en bild bland Fotografier och bilder där hon är synnerligen höggravid.
Av luxia
Det var här! Titta i galleriet, så hittar du detta:

Bild
Användarens profilbild
Av Kristina
Jag bar också länge i ergon, sista gången var väl någon vecka innan förlossningen. Inga problem alls och jag klarade mig utan förlängare också, även om det var med nöd och näppe på nya ergon (som jag provade, har en gammal själv).
Användarens profilbild
Av Suskiv
Tre veckor innan BF växte jag ur ergon, men så länge bar jag med den iaf.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?