- fre mar 23, 2007 13:28
Funderar lite på en Amazonas Antigua till sommaren, men hur länge kan man bära sitt barn i en sån egentligen? Nån som vet?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Siena skrev:jag bär sonen på nästan 13 kg i en amazonas carry sling minst lika länge som en tjockare. Tyvärr kan jag inte svara på antiguan eftersom jag sålt min (jag gillade inte vävtekniken alls tyvärrVad var det du inte gillade med den? Blev den svår att knyta, obekväm eller nåt annat?)
Pétronille skrev:Nej det var världens mest lättknutna sjal. Jag tyckte bara den var för stum när sonen blev större. Fast jag ska ju tillägga att jag bar bara på magen i den. Den är säkert bättre om man kan bära på rygg, men jag hann liksom aldrig med det ordentligt. Nu ångrar jag mig att jag sålde den måste jag erkänna!Siena skrev:jag bär sonen på nästan 13 kg i en amazonas carry sling minst lika länge som en tjockare. Tyvärr kan jag inte svara på antiguan eftersom jag sålt min (jag gillade inte vävtekniken alls tyvärrVad var det du inte gillade med den? Blev den svår att knyta, obekväm eller nåt annat?)
Pétronille skrev:Ja jag tvekar ju lite mellan en sån där carry sling eller en antigua. Kanske bättre med den förra för en liten sprallis som min fia? Hon blir ju snart ett år oxå, så hon blir kanske för stor för antiguan, det var det jag var orolig för... Hon väger i och för sig bara kring 8.5 kg, men ändå.Jag måste ju då säga att carry slingen är mycket bättre, man får mer sjal för pengarna!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?