- sön okt 29, 2006 18:20
Hur tycker ni som har Ringo demin att den är att bära i jmf med andra ringosar i avseende avlastning, mysighet mm
:

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
April skrev:Jag har 2, en Demin och en Havssäv. Havssäven är mjuk och stadig från start - Demin har inte blivit använd då den är så hård (Tvätta, stryk och använd den. Det ger resultat, jag vet faktiskt inte hur mycket som krävs, har ingen koll på hur ofta vi tvättat den... relativt många gånger gissar jag, då den varit med ett tag...när ska jag få tummen loss att tvätta den?
).
Får jag stjäla tråden lite? Blir Demin mjukar med första tvätten - eller hur många tvättar tar det?
Kram
Nova skrev:Ja, jag tycker att denim avlastar bättre. Betydligt bättre faktiskt.Bra att veta - då har jag nog bestämt mig!
När den har använts en del är den inte estel och hård utan den blir faktiskt rätt mysig.
Nova skrev:Jag tror inte att Ringo Denim med silverringar finns att få tag på längre....för en Ringo Denim medsilverringar...
Jag lyckades norpa sista exemplaret hos BabyHeaven.
Den är såååå fin!
April skrev:Jag har 2, en Demin och en Havssäv. Havssäven är mjuk och stadig från start - Demin har inte blivit använd då den är så hård (Jag tycker att denimen mjuknade ganska snabbt efter lite användande. Min är ganska otvättad (har tvättat den en gång tror jag) men den är använd och nu är den mjuk och följsam. Jag tycker för övrig att det är just användning som gör sjalar gosiga. Tvätt kan kanske skynda på processen lite men det krävs en del användning.när ska jag få tummen loss att tvätta den?
).
Får jag stjäla tråden lite? Blir Demin mjukar med första tvätten - eller hur många tvättar tar det?
Kram
April skrev:Jag har 2, en Demin och en Havssäv. Havssäven är mjuk och stadig från start - Demin har inte blivit använd då den är så hård (Jag har även torktumlat min Ringo Denim och det har gjort den mjukare ganska snabbt. Fick tipset från tillverkaren att trä en strumpa över ringarna så att det inte skramlar så mycket i torktumlaren. Vil dela med mig av detnär ska jag få tummen loss att tvätta den?
).
Kram
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?