Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av elisabet
Har fått för mig kanske felaktigt att barabarnsjalarna inte står så högt i kurs här :?: Stämmer det och i sådana fall vad är det för fel på dem :?:
Användarens profilbild
Av marlene
Det är inget fel på dom, dom är nog ganska populära MEN dom (och då menar jag knytsjalen) är ingen bra första sjal. Det är ganska svårt att få till det bra med en bärabarn sjal och det krävs nästan att man är van så det känns lite som falsk marknadsföring att gå ut med att dom är så lätta att använda och lite synd att det ofta är det folk stöter på och blir kanske lite avskräckta just för att dom marknadsförs som lätta när tex en lång elastisk sjal i själva verket är lättare till en liten bebis.
Användarens profilbild
Av Anso
Kan bara instämma med Marlene. Väldans fina sjalar men det vore bättre om de var lite längre så att man i alla fall kunde knyta ryggsäcksknytningar utan problem med dem. De gör sig bättre som ringsjalar för då blir de lättare att justera.

Det var första sjalen även för mig men jag gav upp knytande trots envishet och övning även i förväg, sjalen lever vidare som ringsjal. :wink:
Användarens profilbild
Av elisabet
Anso skrev: sjalen lever vidare som ringsjal. :wink:
har möjlighet att köpa en begagnad och tänkte sy en ringsjal av den.

Bättre än att köpa tyg avseende diagonalvävt och bra avlastning - vad tycker du :?:
Användarens profilbild
Av marlene
elisabet skrev:

Bättre än att köpa tyg avseende diagonalvävt och bra avlastning - vad tycker du :?:
Jag älskar min bärabarn som är omsydd till ringsjal, nu har jag sålt min ocean men det är bara för att den är blå och så har jag köpt en lotusblomma som ska få bli ringsjal. Men som sagt, bära barn är helt suverän som ringsjal
Användarens profilbild
Av mojsan
..gillar ju mina bärabarnsjalar (2st), de är så vackra och smidiga i formatet, men det var först när jag haft trikå och vävd som jag började få nån kläm på bärabarnsjalen. I multifunktion är den bra, vagnstäcke, avskärming, enklaste ryggsäcken i panik, på höften. Men, som de andra säger, inte så bra som förstasjal. Många är nöjda med den som ringis, själv gillar jag dem som de är.
Användarens profilbild
Av elisabet
marlene skrev:bära barn är helt suverän som ringsjal
Toppen då kanske jag ska slå till på den - tack för råd :!: :D
Användarens profilbild
Av Anso
elisabet skrev:
marlene skrev:bära barn är helt suverän som ringsjal
Toppen då kanske jag ska slå till på den - tack för råd :!: :D
SLÅ TILL som sagt, den blir jättebra kan jag lova! :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
marlene skrev:
elisabet skrev:

Jag älskar min bärabarn som är omsydd till ringsjal....... bära barn är helt suverän som ringsjal
:iagree: jag älskar min lotusblomma ringsjal :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?