- mån okt 02, 2006 15:16
Hej!
Är helt ny på detta med sjalar, och har nu fått en liten prematur-tös som dessutom har fått kolik.
Vi måste bära henne för att få nånting annat gjort på hela dygnet!
Har varit inne på en Hug-a-bub, men är osäker.
Ju mer jag kikar runt så hittar jag en till sjal som jag tycker verkar bra, jättesvårt att välja.
Skulle verkligen vilja ha lite tips o råd om detta av er erfarna sjal-bärare!
Min dotter är nu 46 cm lång och väger 2500 g ungefär, och vill ju hemskt gärna sitta groda hos oss.
Nån som har bra tips på en enkel-knyten sjal som passar en nybörjare, det gör ingenting om den går att använda i några månader bara, det är det värt om vi får lite ordning på dagarna nu.
Man får väl byta upp sig sen om det blir aktuellt!
Tacksam för snabba svar, är lite smått desperata här hemma!
Är nu oxå lite inne på en SINO kanske... hmm... djungel!
Är helt ny på detta med sjalar, och har nu fått en liten prematur-tös som dessutom har fått kolik.
Vi måste bära henne för att få nånting annat gjort på hela dygnet!

Har varit inne på en Hug-a-bub, men är osäker.
Ju mer jag kikar runt så hittar jag en till sjal som jag tycker verkar bra, jättesvårt att välja.
Skulle verkligen vilja ha lite tips o råd om detta av er erfarna sjal-bärare!

Min dotter är nu 46 cm lång och väger 2500 g ungefär, och vill ju hemskt gärna sitta groda hos oss.
Nån som har bra tips på en enkel-knyten sjal som passar en nybörjare, det gör ingenting om den går att använda i några månader bara, det är det värt om vi får lite ordning på dagarna nu.
Man får väl byta upp sig sen om det blir aktuellt!
Tacksam för snabba svar, är lite smått desperata här hemma!

Är nu oxå lite inne på en SINO kanske... hmm... djungel!

Senast redigerad av Chessie den mån okt 02, 2006 15:44, redigerad totalt 1 gånger.