- tor apr 07, 2005 22:54
Min 5.2m långa Didymos jag beställde en Lars sliter upp paketet och möts av en Björn...
.
Fattade inget o var klart rädd att de skickat ut fel sjal eller nått liknande jag som ville testa och knyta nu nu nu ..Kunde se hela scenariet framför mig att jag var tvungen o skicka tillbaka den o att nästa gågn skulle det vara fel längd etc etc etc....
.var tvungen och ringa och får svaret Den får rätt färg när du kört den i tvätten
som det står i tvättanvisningen. Fick en sånn flash back på första gången jag skulle färga håret o färgen var inte alls samma som på förpackningen ..panijen stiger o läser "färgen är inte samma som slut resultatet
men så lättad man blev
.
Nu är den tvättad o om jag pallar ska den strykas nu snart
den har blivit jätte fin nu är den en Lars.
Så nu vet ni det o ska ta bild så fort jag får möjlighet o lägga ut.

Fattade inget o var klart rädd att de skickat ut fel sjal eller nått liknande jag som ville testa och knyta nu nu nu ..Kunde se hela scenariet framför mig att jag var tvungen o skicka tillbaka den o att nästa gågn skulle det vara fel längd etc etc etc....
.var tvungen och ringa och får svaret Den får rätt färg när du kört den i tvätten

Nu är den tvättad o om jag pallar ska den strykas nu snart

Så nu vet ni det o ska ta bild så fort jag får möjlighet o lägga ut.
Senast redigerad av trollmamma den fre apr 08, 2005 08:49, redigerad totalt 1 gånger.
cina med Tor 021127 Axel 040904
Hoppe: Dublin*utlånad , AA Rödruta * utlånad, Dydisar: Lena,Lars, Indio Natur* färgad brun och en Amazonas Carry Sling Lollipop.
Hoppe: Dublin*utlånad , AA Rödruta * utlånad, Dydisar: Lena,Lars, Indio Natur* färgad brun och en Amazonas Carry Sling Lollipop.