- ons feb 22, 2006 22:57
Jag har bestämt mig för att köpa en sele till min sambo i födelsedagspresent, och jag tror att valet står mellan patapum och (den nya) ergon. Men vad är skillnaden egentligen, förutom priset?
Han är 1'70 och väger cirkus 90 pannor, så han är ju inte den spinkigaste killen direkt, utan tvärtom ganska bred över ryggen. Kraftigt axelparti, bred över bröstkorgen.
Plutten som ska bäras är lilla Isak, 5 månader. Plutten har ganska korta ben i nuläget, men de blir ju längre för varje dag. Sambon ska vara hemma med honom från i höst, och vi ser fram emot att bära mycket i sommar också. Jag bär helst med sjal, men sambon föredrar sele.
Vilken av patapum och ergo tror ni blir bäst?
Varför?
Hjälp en stackars förvirrad sjalförtrollad flicka på traven
Han är 1'70 och väger cirkus 90 pannor, så han är ju inte den spinkigaste killen direkt, utan tvärtom ganska bred över ryggen. Kraftigt axelparti, bred över bröstkorgen.
Plutten som ska bäras är lilla Isak, 5 månader. Plutten har ganska korta ben i nuläget, men de blir ju längre för varje dag. Sambon ska vara hemma med honom från i höst, och vi ser fram emot att bära mycket i sommar också. Jag bär helst med sjal, men sambon föredrar sele.
Vilken av patapum och ergo tror ni blir bäst?
Varför?
Hjälp en stackars förvirrad sjalförtrollad flicka på traven

Mamma till vildungen Isak, 2 år
* Storchenwiege Johannes II (4,6) *säljes*
* Ringsjal Hamburg *säljes*
* Bortasydd ringsjal *säljes*
* Lollipop *säljes*
* Ergo NG svart/cranberry
* Storchenwiege Johannes II (4,6) *säljes*
* Ringsjal Hamburg *säljes*
* Bortasydd ringsjal *säljes*
* Lollipop *säljes*