- mån mar 23, 2009 19:19
Finns det någon ringsjal som är enklare än andra? Hur svåra är de att använda jämfört med långsjalar?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Krumelurmamman skrev:Ser att du bor i Lund. Jag har en Ringo som du gärna får provaJag kan absolut tänkas vara intresserad i framtiden. Jag hör av mig i så fall!
linamh skrev:Hur vet man om det är små eller stora ringar? Några exempel på sjalar?
linamh skrev:Nej, inte sy själv. Försöker bara klura ut vilken sjal jag ska satsa på att köpa.Ok. Den enda som jag har provat som jag inte gillat är bärabarn-ringsjalen. De ringarna är jättedumma tycker jag
linamh skrev: Hur svåra är de att använda jämfört med långsjalar?Jag tyckte att det var svårare att få till ringsjalen än långsjalen. Det känns som att allt behöver bli perfekt för att den ska sitta skönt. Ringarna i rätt höjd, "påsen" som barnet sitter i på rätt ställe på höften, osv... Men jag kanske inte har tränat ordentligt, eller haft dåliga ringisar.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?