- tis dec 20, 2005 12:43
Jag ska skaffa en vävd sjal nu, är det tänkt. Frågan är vilken! Det finns ju så många... Dock har jag tre hårda krav:
1. Lååååång. Mer än 4.6m, vilket jag testat. Jag är stor på alla håll. 4.6 räckte inte till X-omslut.
2. INTE randig. Ränder är inte jag...
3. Smalnande ändar. Helt raka ändar var svårt att knyta.
Jag har provat en Bebina, den föll på två av kraven. Men den var inte randig, det var bra! Nu vill jag ha hjälp att hitta vilken sjal som uppfyller mina krav. Den får dessutom gärna vara mjuk o smidig, o naturligtvis är det bra om den inte kostar en förmögenhet... :)
Nån som har några tips?
1. Lååååång. Mer än 4.6m, vilket jag testat. Jag är stor på alla håll. 4.6 räckte inte till X-omslut.
2. INTE randig. Ränder är inte jag...
3. Smalnande ändar. Helt raka ändar var svårt att knyta.
Jag har provat en Bebina, den föll på två av kraven. Men den var inte randig, det var bra! Nu vill jag ha hjälp att hitta vilken sjal som uppfyller mina krav. Den får dessutom gärna vara mjuk o smidig, o naturligtvis är det bra om den inte kostar en förmögenhet... :)
Nån som har några tips?
Driver butiken LillTroll som säljer bla könsneutrala barnkläder och bärsjalar.
Bricks and mortar make a house, but the laughter of children makes a home - Irländskt ordspråk
Bricks and mortar make a house, but the laughter of children makes a home - Irländskt ordspråk