Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Det är aldrig för tidigt tror jag nog :wink: Hockeytyg har jag just ingen erfarenhet av, men det ser väl likadant ut iaf.
Av RosiePosie
Hihi.
Hurra, hurra. Man vet ju aldrig, men jag tycker nog att det borde funka. Och varför inte egentligen.. Kände genast att det var en halvdum fråga.. ,o)
Av sjaltokan
RosiePosie skrev:Hihi.
Hurra, hurra. Man vet ju aldrig, men jag tycker nog att det borde funka. Och varför inte egentligen.. Kände genast att det var en halvdum fråga.. ,o)
De frågor som är dumma är de som aldrig ställs.. :wink:

Välkommen hit!!
Av RosiePosie
thowida skrev:
RosiePosie skrev:Hihi.
De frågor som är dumma är de som aldrig ställs.. :wink:

Välkommen hit!!
Näemn tack! =)
Av RosiePosie
Hm.. Är inte riktigt tillfredställd med alla vattenfrågor.. :wink:
Är det nån som har erfarenhet att duscha med en typ 3-månaders?
När jag har badat min lille har jag hällt vatten över huvudet på honom med en liten hink. Jag tror han andas samtidigt eller nåt, för han spottar och fräser ur både näsa och mun . :shock: Känns sådär.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag använde vattensjal i duschen i typ den åldern. på den här bilden är milo drygt två månader (det är en vatten-långsjal):

Bild

jag hällde dock inte vatten över hans huvud, det gör jag fortfarande inte för det gillar han inte. ansiktet tvättar jag med en velourtvättlapp.
Av RosiePosie
diddeldi skrev:jag använde vattensjal i duschen i typ den åldern. på den här bilden är milo drygt två månader (det är en vatten-långsjal):

jag hällde dock inte vatten över hans huvud, det gör jag fortfarande inte för det gillar han inte. ansiktet tvättar jag med en velourtvättlapp.
Aha! Skönt, tack! Då ska jag genast sy mig en vattensjal! =)
Men.. Hur fasiken kan man undvika barnets huvud när man skall ta sitt eget? *förvirrad* Böja huvudet bakåt kanske?
Användarens profilbild
Av diddeldi
RosiePosie skrev:
diddeldi skrev:jag använde vattensjal i duschen i typ den åldern. på den här bilden är milo drygt två månader (det är en vatten-långsjal):

Aha! Skönt, tack! Då ska jag genast sy mig en vattensjal! =)
Men.. Hur fasiken kan man undvika barnets huvud när man skall ta sitt eget? *förvirrad* Böja huvudet bakåt kanske?
ja precis, jag böjer huvudet ordentligt bakåt. fast det är svårare med ringsjal tycker jag för då sitter inte barnet lika stadigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?