Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annalys
mica skrev:
Lin skrev:
Elin skrev:men jag fattar ingenting...nr 11 är ju norrskenet...men går man in på easycares hemsida ser 11 ut så här:

Bild
:shock: :shock: :shock: Gaaaahhhhhhhh!!! MÅSTE HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:iagree:
Den skulle nästan kunna konkurera ut min Lisa.
:iagree: :iagree: :iagree:
Ja, Lisa är ju så snygg, och Easycare så mjuk. Ojojoj vilken beslutsångest jag kommer att få över sjalar om det blir fler sjalbarn.
Användarens profilbild
Av jag71
F*N!!!! Jag som är så nöjd med mitt norrsken och så kommer den där! Då måste ju jag ha en till! Fast norrskenet köptes ju till skrutt (ja den blev lång för att kunna bära dem små också men... ) så då borde jag väl kunna köpa en till, bara till dem två små?!
Användarens profilbild
Av Anso
Aj, aj aj!!!
Menar ni att vi måste mailbomba Sjalar.nu och fråga vad nu detta är för ny skönhet som kan tänkas dyka upp snart? :D
Har Norrskenet bytt skepnad eller?
Användarens profilbild
Av Isanna
Anso skrev:Aj, aj aj!!!
Menar ni att vi måste mailbomba Sjalar.nu och fråga vad nu detta är för ny skönhet som kan tänkas dyka upp snart? :D
Har Norrskenet bytt skepnad eller?
Jajjemän! mailbomba tack! Den var ju grymmesnygg ju!
Användarens profilbild
Av Anso
Men Ulla-Maija! :shock: :this:
Så här får du väl inte göra?
Komma och fresta med en massa läkerheter (jo, jag vet att vi bad om det i tråden så vi får väl skylla oss själva).

Sååååå, du menar att det Norrsken man sitter och håller på snart kommer att vara en raritet.... :wink:

Är du snäll och lägger in infon om de nya Easycare under "Allmänt" och den där eviga REA-tråden så hamnar infon på rätt ställe så att alla hittar den. :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Ett nytt norrsken! Jösses amalia så ljuvligt!!! Den ska jag ha!
Användarens profilbild
Av Ester
Boadicea skrev:Men alltså... :( Jag var in på easycare.at för att kolla in alla nya snyggingar men jag ser bara de gamla vanliga färgerna. Vad är fel? (Jo, jag har provat att uppdatra sidan! :wink: )
på tyska sidan...ja eller österrikiska
Användarens profilbild
Av Soffi
exiteme skrev:
medusan75 skrev: Orange
Bild
Vill ha!!! Zack börjar snart växa ur Sinon, och jag vill ju ha en orange sjal... (Håller redan på att sy en orange väpnarluva just nu. )

tjohooo, den ska bli min :love:
Användarens profilbild
Av Linnea
Men hallå, jag undrar fortfarande, efter att ha scrollat och läst heeela denna tråd, när kommer den rosa easyn :roll:
Användarens profilbild
Av Scilla
Elin skrev:
Boadicea skrev:Men alltså... :( Jag var in på easycare.at för att kolla in alla nya snyggingar men jag ser bara de gamla vanliga färgerna. Vad är fel? (Jo, jag har provat att uppdatra sidan! :wink: )
Easycare.at är ju den österrikiska? Och där ser nr 11 ut som vanligt? Trådar som denna får mig alltid att undra om jag blivit knäpp eller lever i ett parallellt universum eller nåt :hellu:
Användarens profilbild
Av Eld77
Scilla skrev:
Elin skrev:
Easycare.at är ju den österrikiska? Och där ser nr 11 ut som vanligt? Trådar som denna får mig alltid att undra om jag blivit knäpp eller lever i ett parallellt universum eller nåt :hellu:
Den tyskspråkiga sidan menar hon nog. Där ser den annorlunda ut.
Användarens profilbild
Av mirko
oj flickor jag sitter nog med inside info nu om den rosa easyn,, sätt in 20 spänn på kontot så får ni veta ,,, :lol:

nä jag ska berätta i morgon :twisted:

nä ok jag berättar nu , jag hörde av ulla på småfolket att den ska komma nån gång under hösten ev vintern, den ser ut som hav fast den är rosa och ränderna är lila eller vinröda och där det är vitt på hav är det vitt också på den rosa ...... :!:
Användarens profilbild
Av sacha42
mirko skrev:

nä ok jag berättar nu , jag hörde av ulla på småfolket att den ska komma nån gång under hösten ev vintern, den ser ut som hav fast den är rosa och ränderna är lila eller vinröda och där det är vitt på hav är det vitt också på den rosa ...... :!:

låter som något mitt :heart: kommer klappa för, vill ha nuuuu :twisted:
Användarens profilbild
Av medusan75
sacha42 skrev:
mirko skrev:

låter som något mitt :heart: kommer klappa för, vill ha nuuuu :twisted:

:iagree:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?