Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Cinnamon skrev:
Bina skrev:
Lindiwe skrev: Jag har köpt en gås (och har precis beställt en till :oops: ) och så har jag en två Easy Care och en MT och en Easy Hug (och hemsydda bärpåsar) :oops: Nu skäms jag riktigt mycket. Vi har ju hunnit vänta i snart 1 år och kläder går ju inte riktigt att köpa eftersom vårt barn kan vara mellan 0 och 18 månader. Så sjalar är liksom min terapi medan jag väntar. Jag har testknutit en massa och känner mig ganska trygg med långsjalen nu (har förresten en trikåsjal också, och en ringsjal och en kortsjal)
(Hej, jag heter Lindiwe och jag är sjalberoende :oops: :oops: :oops: :lol:) men det skulle vara trevligt att få provknyta ett barn i rätt storlek innan det blir dags.
:heart:
:iagree: Hoppas du får sluta vänta snart!! Det blir ju så dyrt för dig ;-)
Men det är helt klart värt varenda krona. När deppigheten sätter in är det bara att ta fram en sjal och mota bort deppigheten med några provknytningar och lite mys med påskharen som får agera bebis. :) Jag kommer nog att avvakta köp av sele av just den anledningen, det blir nog inte riktigt lika mysigt som att knyta in haren i trikåsjalen. Och efter den sista gåsen som jag precis beställde (som är kortare än mina andra långsjalar, så det blir nog den som får följa med på resan) blir det inga fler sjalar, jag lovar! 8) :lol:
Senast redigerad av Lindiwe den tis mar 18, 2008 08:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Asia skrev:typiskt att jag tycker den är så ful om den är så bra!
Vänta bara...jag tyckte att gauzen var fruktansvärd, det fanns INGA fina färger och jag skulle då rakt inte köpa nån...men...nu har jag 3 stycken och fick jag välja att behålla bara EN sjal skulle det vara en gauze :oops:
Så jag menar...det kanske kommer? Om du provar den så kanske den liksom kletar sig fast vid dig och det går inte att släppa tanken på den och färgerna liksom blir underbara :roll:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Lindiwe skrev: Och efter den sista gåsen som jag precis beställde (som är kortare än mina andra långsjalar, så det blir nog den som får följa med på resan) blir det inga fler sjalar, jag lovar! 8) :lol:
Får man påminna dig om den här kommentaren i framtiden :floet2: :D
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:
Lindiwe skrev: Och efter den sista gåsen som jag precis beställde (som är kortare än mina andra långsjalar, så det blir nog den som får följa med på resan) blir det inga fler sjalar, jag lovar! 8) :lol:
Hihihihi
Användarens profilbild
Av Lindiwe
zero.sara skrev:
Ja, jag tror det, om det inte kommer någon helt ny revolutionerande sjal förstås. Från och med nu är det nog en in och en ut som gäller hemma hos oss. :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag måste nog beställa ytterligare en sele till pluppen :roll:
Användarens profilbild
Av Asia
Jennelii skrev:
Vänta bara...jag tyckte att gauzen var fruktansvärd, det fanns INGA fina färger och jag skulle då rakt inte köpa nån...men...nu har jag 3 stycken och fick jag välja att behålla bara EN sjal skulle det vara en gauze :oops:
Så jag menar...det kanske kommer? Om du provar den så kanske den liksom kletar sig fast vid dig och det går inte att släppa tanken på den och färgerna liksom blir underbara :roll:
beroene på hur man ser på det har jag alltså två val:

1)Strunta i det för att den är så ful.
2)Strunta i det så jag inte måste ha en.

:lol:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Asia: eller alt prova någon annans och känna efter om du gillar den och sen bestämma om du ska ha en eller inte :)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Asia skrev:
Jennelii skrev:
beroene på hur man ser på det har jag alltså två val:

1)Strunta i det för att den är så ful.
2)Strunta i det så jag inte måste ha en.

Ja, alternativ 2...jag ska hålla mig låååååångt borta från dom :roll:
Användarens profilbild
Av Asia
zero.sara skrev:Asia: eller alt prova någon annans och känna efter om du gillar den och sen bestämma om du ska ha en eller inte :)

jag vill ju undvika det habegäret! Kan ju lägga pengarna på nåt som dessutom är snyggt! :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Asia skrev:
zero.sara skrev:Asia: eller alt prova någon annans och känna efter om du gillar den och sen bestämma om du ska ha en eller inte :)

jag vill ju undvika det habegäret! Kan ju lägga pengarna på nåt som dessutom är snyggt! :wink:
Slipskin till Manduca låter som en lukurativ ide :twisted:
Användarens profilbild
Av Mia
Ja den blir hogre i ryggen i langa tillstandet.
Dassig vet jag inte om jag kan kalla den.. Den ar som ergon i material och farg.
Den roda ar inte knallrod, mer dovare morkare klarrod. Jag gillar den!
Av Smultronbarn
Och jag som trodde Ergon var det ultimata.... :wink:

Men alltså: vad är bättre/sämre med Manducan mot annat ni provat?

Blir ju också sugen... men vad säger mannen då när vi precis köpt en Ergo? :oops: :roll:
Användarens profilbild
Av frida
Å vilken bra tråd! Jag som verkligen behöver en ny bärmojäng att surfa runt efter :D :roll: Hittar inte riktigt "min" beco. Synd att inte det ljusa fältet var blyertsgrått istället.
Nu är nog SBeffekten i antågande....
Användarens profilbild
Av Monique29
Vill se livebilder på den.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?