Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
mojsan skrev:Är Hoppeditzen snedskuren, förresten?Japp det är den
Fiffi75 skrev:JJa, ifall jag ska köpa en till sjal, så får det bli en tvåfärgad. Jag snurrar min Storchenwiege nästan varje gång jag ska knyta x-omslut på ryggen och ändå så är det skillnad på kanterna, men det är ju bara längst ytterst som det skiljer lite.
Tycker att de tvåfärgade är jättefina, lätt att hålla reda på att man inte snurrat dem också.
CrazyMagpie skrev:Låter som du har fått en rätt komplett kollektion! Bra med lite spridning mellan de olika färgerna. Tror framförallt att de två-färgade kan bli en succé!Roligt att du tycker det! Jag tror också på de tvåfärgade. Det blir lite liv i dem, men de är ändå stilrena. Och som sagt, nog bra för dem som vill använda sjal men ändå vara mer diskreta - och till pappor som inte vill känna sig så sjal-feminina!
Elin skrev:hur är det med häftet med knytbeskrivningar? Köper man det separat eller kommer det med sjalen?Häftet ingår när man köper en sjal, men det säljs också separat. Antagligen för de som har köpt en annan sjal men vill ha en bättre knytanvisning. Den här är 52 sidor, A4, och fullspäckad med knytbeskrivningar!
Ingrid skrev:Häftet ingår när man köper en sjal, men det säljs också separat. Antagligen för de som har köpt en annan sjal men vill ha en bättre knytanvisning. Den här är 52 sidor, A4, och fullspäckad med knytbeskrivningar!Är det fortfarande på tyska eller är det översatt? Satt och surfade lite på Hoppediz-sidan igår m h a babelfish för jag kan ju inte ett ord tyska (fyllde i tävlingsforuläret bla:)) , och där verkade en bara finnas på tyska... Iofs kan ju bilderna vara till nytta ändå...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?