Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Ultimate Baby Wrap krullar sej en del... :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Är det obekvämt när sjalen krullar sig?

Och angående Moby wrap, jag har sett en hel del bilder där smokingbältet sitter så löst, men det måste väl bero på den som knyter sjalen. Eller beror det på de där vågorna?
Användarens profilbild
Av Mia
Helena skrev:Är det obekvämt när sjalen krullar sig?

Och angående Moby wrap, jag har sett en hel del bilder där smokingbältet sitter så löst, men det måste väl bero på den som knyter sjalen. Eller beror det på de där vågorna?
Ja det kan bli lite obekvämt för kanterna trycker ju mer då. Och det är mer jobb när man ska knyta på sig sjalen för att släta ut..

Ja det beror på hur man knyter! Och inte på vågorna!
De där vågorna syns bara om du har sjalen hängande löst över en stol och är ingen bigdeal enligt mig! Det är lätt att knyta på sig mobyn och den blir helt slät på.
Av Carina
Helena skrev:Är det obekvämt när sjalen krullar sig?

Jag tycker att smokingbältets övre kant kan bli lite slapp och hängig på Mobyn, oavsett hur hårt man knyter i övrigt. Men så blir det nog på alla elastiska sjalar skulle jag tro, tyget är ju så mjukt och där det inte blir lika utspänt (bebis är ju oftast bredast över blöjrumpa och rygg) så hänger det lite.
Användarens profilbild
Av Helena
Carina skrev: Jag tycker att smokingbältets övre kant kan bli lite slapp och hängig på Mobyn, oavsett hur hårt man knyter i övrigt. Men så blir det nog på alla elastiska sjalar skulle jag tro, tyget är ju så mjukt och där det inte blir lika utspänt (bebis är ju oftast bredast över blöjrumpa och rygg) så hänger det lite.
Jag tyckte inte att det blev slappt på Babybundlern, men jag stoppade inte i och ur Miles så mycket. Jag knöt ofta om sjalen. Kanske trikåsjalar blir slappa ifall man tar i och ur barnet mycket?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Helena skrev:
Carina skrev: Jag tycker att smokingbältets övre kant kan bli lite slapp och hängig på Mobyn, oavsett hur hårt man knyter i övrigt. Men så blir det nog på alla elastiska sjalar skulle jag tro, tyget är ju så mjukt och där det inte blir lika utspänt (bebis är ju oftast bredast över blöjrumpa och rygg) så hänger det lite.
Jag tyckte inte att det blev slappt på Babybundlern, men jag stoppade inte i och ur Miles så mycket. Jag knöt ofta om sjalen. Kanske trikåsjalar blir slappa ifall man tar i och ur barnet mycket?
ja, det kan nog vara det. knytningen brukar vara bra första gången, men när man tagit i och ur några gånger så blir det lite slappare. :wink:

min moby krullar sig inte, men blir en aning vågig. hoppediz trikåsjal beter sig på samma sätt (också overlockade kanter). de sjalar som har fållade kanter verkar krulla sig mest.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?