Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Kaffemoster skrev:
miriel skrev: Jag bar uteslutande ettåringen i ringsjal hela resan, stora killen bar sambon i Ergon.
Jösses, hur såg det ut när Gentaro bar din sambo...? ;-)
Förlåt, jag kunde inte låta bli....
:lol:
Användarens profilbild
Av Anna
Har för mig att bärstolar diskuterades på bärsjalslistan för något år sedan om ni orkar gå tillbaks och leta. Vad jag minns så kom de fram till att mac pack hade sådana som var hyfsade att bära i och få med en dle packning samtidigt.
Användarens profilbild
Av miriel
Kaffemoster skrev:
miriel skrev: Jag bar uteslutande ettåringen i ringsjal hela resan, stora killen bar sambon i Ergon.
Jösses, hur såg det ut när Gentaro bar din sambo...? ;-)
Förlåt, jag kunde inte låta bli....
:lol: :lol: :lol:

Tyvärr så har jag inget bildbevis :wink: Nä, det blev lite stressigt när jag skrev, har min systerdotter här och hon är SUPERAKTIV :shock: Jag som trodde mina barn var överallt....
Tre är lite mycket ibland, de triggar varandra :roll: :D Nu ska jag försöka jaga dem till badkaret.... :D
Av liw
Hmm är ju ingen expert på området men de bärstolar jag har sett sitter barnen ungefär lite ergonomiskt i som i en BB. Hänger liksom i bäckenet, inte alls samma stöd för ryggen. Såg riktigt jobbigt ut. Det kanske finns bättre stolar men den jag såg skulle jag absolut inte rekomendera för längre promenader.
Och sen verkar det sååå klumpigt... jag har en Ergo och visst blir det varmt mot kroppen men jag skulle välja lite svett för att tjäna lite smidighet. :D
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Jag tror att det blir ganska varmt i en bärstol också. De som räknas som "bättre" skall sitta ganska tight kring barnet, vilket gör att det blir mer material kring kroppen en i en sjal. Typ..... åtminstone har jag fått den uppfattningen när jag tittat :?
Användarens profilbild
Av Anso
Hör med Ulrika här på forumet. Hon har ju rest världen runt och burit barn. Hon kan nog ge tips. Länge sedan jag såg henne här men skicka ett pm!
Av luxia
Tyras å Knuts mamma skrev:VI har ju en macpac, superbra med mycket packutrymme! Tyvärr är detta enda digitala bilden vi har på den
Bild
Var är ni på bilden? *nyfiken i en strut*
Användarens profilbild
Av Mia
Men den ser tung ut.. Är den inte det?
Av luxia
Mia skrev:Men den ser tung ut.. Är den inte det?
Förmodligen inte mycket tyngre än vanliga vandringsryggsäckar, vilka brukar väga 1,5-2,5 kg. Det man vinner i stabilitet får man också sota för med vikten. Om man sedan packar i 35-40 liter i den, så blir det kanske 20 kg totalt på ryggen, och det tycker inte jag är orimligt, om än lite tungt för en bortskämd lättviktsvandrare som jag. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?