- sön jan 27, 2013 00:42
Lillen har börjat bli för stor för trikåsjalen och jag bär numera i manduca. Men pappan föredrar fortfarande trikåsjalen som han tycker är mysigare. Så nu tänker jag att en vävd långsjal borde passa honom? Vet i princip ingenting om vävda sjalar, så vad har ni för tips? Vilken sort rekommenderas? Finns det någon som passar bättre för nybörjare? Han vill nog inte ha ett alltför "alternativt" mönster (som batik eller så).
Eller är Mei Thai ett bättre alternativ? Känns det närmare och gosigare än sele?
Jag kollade i säljtråden efter begagnat, men jag vet ju inte vad något är så det var lite svårt att leta...
Tillägg: Han är 182 cm lång och normalbyggd
Eller är Mei Thai ett bättre alternativ? Känns det närmare och gosigare än sele?
Jag kollade i säljtråden efter begagnat, men jag vet ju inte vad något är så det var lite svårt att leta...
Tillägg: Han är 182 cm lång och normalbyggd
Senast redigerad av Disaia den sön jan 27, 2013 00:49, redigerad totalt 1 gånger.
//Disaia
Delar 25 m² med mannen och Lilltrollet (oktober 2012). Bär i Manduca och Hoppediz Timbuktu och älskar tygblöjor, kaffe och dataspel.
Delar 25 m² med mannen och Lilltrollet (oktober 2012). Bär i Manduca och Hoppediz Timbuktu och älskar tygblöjor, kaffe och dataspel.