Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Då får du berätta hur det gick så fort du fått den!!! Hoppas att du blir nöjd :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Kristina
Det ser jättemysigt ut! Ett lite tips bara så blir det änu skönare, dra ut sjalen ordentligt över axlarna och överarmarna och vik upp överskottstyget så att sjalen är utbredd, då ligger den inte mot halsen och dessutom avlastar den bättre.
Som på bilden ungefär, men man kan (ska) dra upp nedre kanten på tyget ännu mer så att kanterna ligger helt mot varann:
Bild
Av GodisGlader
Måste bara hoppa in och säga att Alma har vuxit! :shock: det var ju runt ett halvår sen vi sågs va, jag var väl i slutet på graviditeten.... det går fort nu :wink: hoppas jag inte har för ont när ni kommer så jag får se henne live, annars kanske jag inte känner igen henne ju när vi ses!
Användarens profilbild
Av JennyBe
Tack för tipset. På bilden är det allra första gången vi provar , har fått in lite mer snits på det nu. Men på den bilden du la in såg det ännu bättre ut. Det översta lagret så att säga, den som är med loggan, hur har du gjort med den?Jag har den mitt över och inte snett om du förstår vad jag menar.
Användarens profilbild
Av JennyBe
Har lagt in några nya bilderpå familjeliv. Gå gärna in och se om det är mer som det ska. Tycker själv att det avlastar bättre iaf.
Användarens profilbild
Av Kristina
Menar du knytningen? Det är samma knytning fast "tvärtom" om du hajar, alltså den delen med loggan (som inte finns på den sjalen jag har på bilden ;)) är innerst mot henne och så går kryssdelarna utanpå.
Hur den knytningen går till finns här: http://www.babyboden.nu/Mias/Websidor/x-omslut.htm

Det ser mycket bättre ut på nya bilderna, visst är det myyysigt? Lillan verkar ju inte heller ha nåt emot den. :)
Användarens profilbild
Av JennyBe
Aha,,ska kolla in där sen. Tycker det är supermysigt att bära med sjalen. Och lillan vill bli buren hela tiden, nästan så man undrar om man gjorde rätt som skaffade sjal...Nu får jag väl ha henne på magen hela tiden...;)..hihi
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?