- mån sep 03, 2007 20:20
Lillprinsen börjar bli för tung för sinon, så nu är frågan vad man ska satsa på. Det ska vara något stadigt som avlastar bra (har en tendens att få ont i ryggen) men den får inte bli för varm eftersom jag förmodligen mest kommer att använda den inomhus och är rätt så varm i mig själv.
Ska jag bara gå på utseendet så är drömsjalen en Hoppediz Florens, men jag tror att den blir för varm för mig (åtminstone inomhus - kanske kan det bli något att ha ute i vinter istället...).
En gås? Eller en mei tai? Någon som har tips?
Och om jag bestämmer mig för en mei tai, vad ska jag tänka på när det gäller mått? För visst varierar måtten? Jag har liksom ingen uppfattning vad som är stort och litet och vad man ska utgå från. Råd mig, någon!
Ska jag bara gå på utseendet så är drömsjalen en Hoppediz Florens, men jag tror att den blir för varm för mig (åtminstone inomhus - kanske kan det bli något att ha ute i vinter istället...).
En gås? Eller en mei tai? Någon som har tips?
Och om jag bestämmer mig för en mei tai, vad ska jag tänka på när det gäller mått? För visst varierar måtten? Jag har liksom ingen uppfattning vad som är stort och litet och vad man ska utgå från. Råd mig, någon!