- tor jan 20, 2005 20:54
Som gör att man bara vill ha mer och mer?
fattar ingenting!
Har precis insett att storkisen inte är min grej och att jag vill ha en ergo, när jag dessutom blir kär i ringon!
Två Dyra sjala/selen dessutom.
Vad gör man?
Jag kan inte släppa tanken på att jag vill ha dem!
Vill inte slänga bort massa pengar i onödan, tänk om jag inte använder dem?
Tjejen börjar bli stor nu (10 mån) tänk om hon inte alls vill bli buren?
*suck*
Har köpt en ny dyr vagn också som vi båda tycker mkt om, kanske behövs ingen ERGO?
När ni städar hemma, funkar det att ha barnet i en ringsjal? Har ju tänkt att Ergon bl.a skulle vara ämnad åt städning (barn på rygg).
Jag har inte burit så där jätte mkt då jag inte trivts med min storkis. Men min pouch har jag tyckt om även om den inte avlastar så bra. Gillar liksom att ha den som komplement till vagnen.
fattar ingenting!
Har precis insett att storkisen inte är min grej och att jag vill ha en ergo, när jag dessutom blir kär i ringon!
Två Dyra sjala/selen dessutom.
Vad gör man?
Jag kan inte släppa tanken på att jag vill ha dem!
Vill inte slänga bort massa pengar i onödan, tänk om jag inte använder dem?
Tjejen börjar bli stor nu (10 mån) tänk om hon inte alls vill bli buren?
*suck*
Har köpt en ny dyr vagn också som vi båda tycker mkt om, kanske behövs ingen ERGO?
När ni städar hemma, funkar det att ha barnet i en ringsjal? Har ju tänkt att Ergon bl.a skulle vara ämnad åt städning (barn på rygg).
Jag har inte burit så där jätte mkt då jag inte trivts med min storkis. Men min pouch har jag tyckt om även om den inte avlastar så bra. Gillar liksom att ha den som komplement till vagnen.