Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Sarai skrev:Här är en till som retat sig på detta! Fickan används nästan inte längre, huvan hänger utanför. Maken kom på att om man knäpper banden på huvan så att de blir dubbelvikta så blir de i alla fall inte så långa. Och man når dem ändå för att ta på huvan.
Sätter vi fast banden i ringarna vid axelbanden trasslar jag gärna in mig när jag tar på selen.

Men ni som har patapum med avtagbar huva- kan man ta på den själv om barnet somnar på ryggen?
Nej, att själv knäppa på den på ryggen går nog inte... :roll: men jag har den nästan alltid i väskan, men är jag själv, och vet att hon ev. somnar, knäpper jag dit den, och knölar in banden i ryggstödet.
Användarens profilbild
Av Plinga
Frida med Mea skrev:
Katja77 skrev:
Sarai skrev:Här är en till som retat sig på detta! Fickan används nästan inte längre, huvan hänger utanför. Maken kom på att om man knäpper banden på huvan så att de blir dubbelvikta så blir de i alla fall inte så långa. Och man når dem ändå för att ta på huvan.
Sätter vi fast banden i ringarna vid axelbanden trasslar jag gärna in mig när jag tar på selen.

Men ni som har patapum med avtagbar huva- kan man ta på den själv om barnet somnar på ryggen?
Nej, att själv knäppa på den på ryggen går nog inte... :roll: men jag har den nästan alltid i väskan, men är jag själv, och vet att hon ev. somnar, knäpper jag dit den, och knölar in banden i ryggstödet.
Men då är det inte heller något problem att ha den invirad och nerdragen på lägsta.
Jag gillar att den är fastsydd för annars hade jag bara slarvat bort den.
Men då är det väl toppen att det finns två varianter! Ellen sover sällan i selen, så huvudstödet används sällan. Så därför vill jag att den går att knäppa loss. Men det borde väl finnas typ karborre, eller nåt annat fiffigt på ergon så att man kunde ha den ihoprullad och fast, men ändå lätt att ta loss... Nåja, jag köper nog en toddler iaf.
Användarens profilbild
Av annalys
Jag bär aldrig (har aldrig burit) sovande barn på ryggen så länge (mer än fem minuter) att jag har haft behov av huvan, nu är de dessutom så stora att den knappt räcker till. Jag skulle vilja ta bort den helt (på Patapumen har jag ändå aldrig med huvan), men är lite rädd att jag sabbar andrahandsvärdet då. Å andra sidan har jag inga säljplaner.

Vad tror ni, skulle en Ergo med lossklippt huvudstöd minska mycket i värde? Funderar på om det går att göra snyggt? Och förstås spara huvudstödet så man kan sätta dit det om det behövs?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?