Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nä jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Jag ska ha en ny sjal. Var övertygad om att jag skulle köpa en Hoppediz ,Nairobi men så har jag läst att det inte är någon bra sommarsjal. Och det är ju bara Juli. Augusti och September kan ju bli varma också. Sen är det ju rätt gott att kunna använda sjalen inomhus i höst och vinter. Och där kommer Antiguan (heter den så..) och ello roo in. Finns verkligen fina färger på båda dom. Men så har jag läst att dom inte är lika lättknutna och sköna.
*suck*..Lillan är 9 månader, väger 6,5 kg. Vore ju kanon att kunna bära på höften. Men så är jag så kraftig så jag vet inte riktigt vilka ringsjalar som passar om man skulle ha en sån. Vad tror ni mest på? Kan man knyta en tunnare sjal typ antiguan för att bära på höften?

Det står alltså mellan Hoppediz,Amazonas Antigua, Ella Roo, Någon ringsjal....
Användarens profilbild
Av diddeldi
om jag skulle välja bara en av dem så skulle jag nog välja hoppediz. men om du orkar vänta så kan du få känna lite på en antigua på onsdag (för du ska väl på träffen i halmstad?), kanske en hoppediz också om den har kommit. och några ringsjalar kan jag ta med också, du kan få köpa en jag sytt också om du vill. för ringsjal är bra som komplement oavsett vilken vävd sjal du köper.
Användarens profilbild
Av JennyBe
Ja jag kommer på onsdag. Jätebra om jag får titta lite på vad du har. Blir klart mycket lättare efter att ha sett dom irl. Ska nog inte förhasta mig. Blir lätt lite ivrig när man ser alla fina sjalar.
Användarens profilbild
Av April
EasyCare och Bebina ska ju vara lite tunnare diagonalvävda sjalar... Kanske ett alternativ? (har dock inte känt på dem själv ;-))

Kram
Användarens profilbild
Av Ezereht
Ha en stadig långsjal som hoppiz, kan du bära med om det inte är alltför stekandes stekhett och den avlastar bäst. Så kanske du kan ha en ringsjal i tunnare tyg för kortare bärande och för de dagar det är jättevarmt.

Höst, vinter och vår är det rätt skönt att svepa in sig i en långsjal. Sommar är det ju bara 2-3 månader om ens det.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?