- mån mar 27, 2006 10:09
Isak somnade japanskt i ringsjalen, jag sitter i soffan med laptopen i knät och tittar ut genom fönstret och dricker kaffe och undrar vart sjutton våren tog vägen. Jag suktar sommarsjal, och så är det värsta vintervädret ute! Kanske skulle köpa hoppe istället för gås?
Jag är så nyfiken på den där gåsen.... Men den känns så lång! Jag hade ju tänkt köpa en kortare sjal för att bära på ryggen? Är gåsen bra att bära på ryggen med eller är den halkig? Får man klippa i sjalar? Eller ska jag se till att vinna på lotto eller nåt så jag har råd att köpa två sjalar? En kortare och en längre?
Jag är så sjalsugen!
Jag tror jag måste på sjalträff snart. Gud förbaskat alltså :!:
Kan ingen komma hit med lite fräscha sjalar så jag lyckas dämpa mitt sug en smula? *blink blink*

Jag är så nyfiken på den där gåsen.... Men den känns så lång! Jag hade ju tänkt köpa en kortare sjal för att bära på ryggen? Är gåsen bra att bära på ryggen med eller är den halkig? Får man klippa i sjalar? Eller ska jag se till att vinna på lotto eller nåt så jag har råd att köpa två sjalar? En kortare och en längre?

Jag är så sjalsugen!
Jag tror jag måste på sjalträff snart. Gud förbaskat alltså :!:
Kan ingen komma hit med lite fräscha sjalar så jag lyckas dämpa mitt sug en smula? *blink blink*
Mamma till vildungen Isak, 2 år
* Storchenwiege Johannes II (4,6) *säljes*
* Ringsjal Hamburg *säljes*
* Bortasydd ringsjal *säljes*
* Lollipop *säljes*
* Ergo NG svart/cranberry
* Storchenwiege Johannes II (4,6) *säljes*
* Ringsjal Hamburg *säljes*
* Bortasydd ringsjal *säljes*
* Lollipop *säljes*
* Ergo NG svart/cranberry