- sön sep 26, 2004 20:48
Jag funderar och funderar och läser hur mycket som helst. Nu är jag lite inne på en maya wrap pouch. Den ser så enkel ut. Min lilla tjej gillar allra bäst att vara i famnen men jag får så ont i axlar och rygg. Jag tror att det skulle vara bra att ha en pouch med sig när man är ute med vagnen för den verkar lätt att snabbt få på om lillskruttan vill upp. Men hur är den att bära i? Den är ju bara över ena axeln, får man inte ont då?
Eller är det en långsjal jag ska ha? Jag skulle kunna tänka mig att ta långa promenader med henne i sjal om jag bara inte får ont. Vad ska jag börja med? Priserna är ju så dyra så jag vill ju att det ska blir rätt.
Babydesign har visst en butik här i stan så kanske det allra bästa är att åka dit och prova olika sjalar? Men de verkar inte ha pouchen dock.
Eller är det en långsjal jag ska ha? Jag skulle kunna tänka mig att ta långa promenader med henne i sjal om jag bara inte får ont. Vad ska jag börja med? Priserna är ju så dyra så jag vill ju att det ska blir rätt.
Babydesign har visst en butik här i stan så kanske det allra bästa är att åka dit och prova olika sjalar? Men de verkar inte ha pouchen dock.