- sön feb 10, 2008 14:18
Mor till Tvillingar-02 och Enling-07
Jag (och min man) vill så gärna ha en beco eftersom de är så snygga och efter massor av läsning så verkade de också vara bra, men... det har blivit lite jobbigt med beco-inköpet eftersom det har kommit en massa negativa kommentarer på sista tiden.
Då tänker jag inte på det där med spännet som gick sönder för det verkar ju vara en engångsgrej, utan på andra kommentarer.
Om man ska köpa en ny beco nu så kan man fortfarande välja på den gamla 4th (ett litet tag till antar jag?) eller en ny butterfly. De första kommentarerna om butterflyen verkar ju inte vara sådär jättepositiva precis. Den verkar dessutom bygga på delvis en annan konstruktion.
Om jag å andra sidan köper en beprövad 4th istället så finns det inget tyg jag gillar kvar (tex på tiny tots). På dem verkar ju dessutom bröstspännet vara för långt (jag är liten och kort).
...och jag vill a en sele nu! Det är svårt att vänta

Om man ska köpa en ny beco nu så kan man fortfarande välja på den gamla 4th (ett litet tag till antar jag?) eller en ny butterfly. De första kommentarerna om butterflyen verkar ju inte vara sådär jättepositiva precis. Den verkar dessutom bygga på delvis en annan konstruktion.
Om jag å andra sidan köper en beprövad 4th istället så finns det inget tyg jag gillar kvar (tex på tiny tots). På dem verkar ju dessutom bröstspännet vara för långt (jag är liten och kort).
...och jag vill a en sele nu! Det är svårt att vänta