- ons feb 06, 2008 22:02
Min snälla man har lovat mig en mei tai i födelsedagspresent 
Så nu sitter jag här i valet och kvalet. En Kozy, Ellaroo eller kanske en Dot e Dot (ett märke jag aldrig hört talas om men snygga är de). Alla är jättefina... *beslutsångest*
Någon som provat någon/några av dessa och vill råda mig?
Kozyn, hur är huvudstödet på den? Funkar det även till ett större barn? Jag tycker det ser lite lågt ut på bilderna, och man vill ju att det ska finnas något att luta sig mot för liten skrutt som somnar även när skrutt blivit lite större. Och hur vadderade är axelbanden, är de stela eller mjuka?
Samma frågor om Ellaroo, hur är det huvudstödet? Hur är axelbandens vaddering?
Finns det någon här som provat Dot e Dot?

Så nu sitter jag här i valet och kvalet. En Kozy, Ellaroo eller kanske en Dot e Dot (ett märke jag aldrig hört talas om men snygga är de). Alla är jättefina... *beslutsångest*
Någon som provat någon/några av dessa och vill råda mig?

Kozyn, hur är huvudstödet på den? Funkar det även till ett större barn? Jag tycker det ser lite lågt ut på bilderna, och man vill ju att det ska finnas något att luta sig mot för liten skrutt som somnar även när skrutt blivit lite större. Och hur vadderade är axelbanden, är de stela eller mjuka?
Samma frågor om Ellaroo, hur är det huvudstödet? Hur är axelbandens vaddering?
Finns det någon här som provat Dot e Dot?
Senast redigerad av Auroratiger den fre feb 08, 2008 22:47, redigerad totalt 1 gånger.