Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sonja
Åsa med 01 och 06 skrev:Kul att du hittat hit. Vi är några stycken som bor i Kungälv här, och ytterligare några i Stora Höga/Stenungsund. Det är träffar i Kungälv lite då och då, som det bara är att titta in till. Annars har vi syträffar varannan vecka, då brukar det alltid finnas med några barn och tillhörande sjalar.

I början är det vanligast med trikåsjal, som är lite lättare och knyta, och lite mysigare för babyn. När vikten närmar sig 7 kg, brukar man oftast växla över till vävd sjal eller sele för det avlastar bättre. Själv har jag ingen trikåsjal att visa, men väl bärpåsar, och diverse vävda sjalar, och bärsele Ergo.

Välkommen!

Åsa

Jaså, vad kul! Jag har en mobywrap , så jag har lite erfarenhet av elastisk sjal. Men den vill jag absolut inte ha i sommar då den är svinvarm! Det jag är intresserad av är svala sjalar, och sjalar där man bara behöver "slänga upp" det lite större barnet kortare stunder!
Användarens profilbild
Av mojsan
..är att se under bärsjalsträffar om det är nån nära dig när du behöver och kan. Då finns det större chans att klämma på flera olika sorters sjalar, och då kan man också efterlysa om man vill att nån tar med nåt särskilt. Annars går det jättebra att pm:a oss som skrivit upp oss här, så kan man träffas lite på tu man hand, om det känns osäkert att träffa många nya på en gång, när man vill ha hjälp med nåt speciellt!!! Att skriva diskussioner direkt i tråden riskerar att göra den jättelång och oöverskådlig. Vill du träffa mig framåt (feb)-mars, när mitt nya sjalbarn ska ha kommit, skicka pm, så kommer vi överens :D
Av EmmaD
Hej
Nu håller jag på att sprida sjalar hos mina vänner genom en sjalvisning hemma. Den är nu på Söndag 14.00. Anna Spencer //www.spencer.se/main.htm visar vad hon säljer. Då kan man prova på plats liksom. Har plats för ett par personer till om det är någon som vill. Hör av er till mig snart i så fall. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?