Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av inte bara mamma
Vet inte om detta är "rätt sätt" att göra detta på, men jag visste inte vart jag skulle vända mig...
Har aldrig någonsin haft sjal, men vill gärna skaffa en snarast. Har försökt läsa på lite om vad som skulle passa. Det är ju en del pengar så det skulle vara bra att få möjlighet att prova olika sjalar. Vart vänder jag mig då? Finns det någon som säljer flera olika märken? Jag är lite nyfiken på sino, mam eco eller hoppediz(men jag är öppen för andra märken också.) Finns det någonstans där jag kan testa alla dessa? Eller hur funkar det? Jag bor i Björkhagen.
Min bebis är snart 10 veckor och väger drygt 5 kg.
Är lite fundersam över om jag kommer klara av knytandet, verkar krångligt...
Massa frågor helt enkelt. Är det någon som kan svara?
Användarens profilbild
Av jag71
Knytandet är inte krångligt,, lite övningn så funkar det sen. Kolla under sjalträffar om det inte finns någon i närheten av dig för det är det smidigaste sättet att få känna på flera olika märken på samma ställe, sen beställer du från nätet. Lycka till i sjaljakten.
Användarens profilbild
Av Groover
Ser att du bor i Björkhagen! Det finns många supertrevliga och pedagogiska sjalare i Bagis och Skarpnäck: Blixa, Sanfora, lindamarie :ropar:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?