Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
johanna skrev:Jag har precis, efter långa överväganden, beställt en Skiphop Expo. En rosa. Jag tänkte beställa en Dash men så sa Lin att man fick plats med en långsjal i Expon och det var den avgörande faktorn. Annars verkar de rätt lika, tycker jag?!
Åh, skulle också vilja ha en sån... :oops: Jag som tidigare har varit rätt anti-rosa har plötsligt blivit helt kär i rosa(!), men kanske har fabriksjobb där skor m stålhättor och grova arbetshandskar är obligatoriska den effekten, någon slags revolution liksom?
... men jag kan bara inte köpa en skötväska NU när min dotter hunnit passerat 1½, hur fin den än må vara! (...men kanske om den fukar bra som vanlig väska också? :roll: )

Hur som helst så ser den ut som en väska man blir glad av, så jag hoppas du blir glad av din skip*hop när den kommer! :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
Tyvärr så har jag ju hört att SkipHop fungerar utmärkt även som vanlig väska :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Anso skrev:Tyvärr så har jag ju hört att SkipHop fungerar utmärkt även som vanlig väska :)
Attan! :wink:
... blir jobbigt det här ju, när den verkar ha så vettiga fack och allt! Är tyvärr rädd att jag skulle fega ur och satsa på en helsvart istället för den härligt bubbelgums-rosa.
Användarens profilbild
Av Hellen
CrazyMagpie skrev: ... men jag kan bara inte köpa en skötväska NU när min dotter hunnit passerat 1½, hur fin den än må vara! (...men kanske om den fukar bra som vanlig väska också? :roll: )
Det är faktiskt lite så jag resonerar också. Sonen är ju 15 månader och jag använder nästan andra väskor typ ryggsäck lika mycket som skötväskan som är till vagnen. Så ärligt så känns det inte så motiverat attt köpa en ny :? eller? Men som sagt, den kanske funkar bra som vanlig väska :wink:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Hellen - Näe, det blir nog till att fortsätta slita på de väskor som redan finns i huset (minns för övrigt inte senast jag använde skötväskan....) så får en skiphop hamna på listan "om jag får fler barn så..."! :lol:[/b]
Användarens profilbild
Av johanna
CrazyMagpie skrev:... men jag kan bara inte köpa en skötväska NU när min dotter hunnit passerat 1½, hur fin den än må vara! (...men kanske om den fukar bra som vanlig väska också? :roll: )

Hur som helst så ser den ut som en väska man blir glad av, så jag hoppas du blir glad av din skip*hop när den kommer! :lol:
Haha, Malte är 14 månader och jag tänker absolut använda den som "min" väska, med den extra funktionen att det får plats blöjor och långsjalar i den också ;) Jag fick den sista från http://lovelauragifts.com!

Bara den kommer blir jag nog jätteglad :) Upptäckte till min förtjusning att passpoalerna också är chockrosa vilket jag inte tänkt på förut, så nu är jag om möjligt ännu mer nöjd (och otålig...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?