- fre maj 27, 2005 23:04
Jag som tidigare har varit rätt anti-rosa har plötsligt blivit helt kär i rosa(!), men kanske har fabriksjobb där skor m stålhättor och grova arbetshandskar är obligatoriska den effekten, någon slags revolution liksom?
... men jag kan bara inte köpa en skötväska NU när min dotter hunnit passerat 1½, hur fin den än må vara! (...men kanske om den fukar bra som vanlig väska också?
)
Hur som helst så ser den ut som en väska man blir glad av, så jag hoppas du blir glad av din skip*hop när den kommer!
johanna skrev:Jag har precis, efter långa överväganden, beställt en Skiphop Expo. En rosa. Jag tänkte beställa en Dash men så sa Lin att man fick plats med en långsjal i Expon och det var den avgörande faktorn. Annars verkar de rätt lika, tycker jag?!Åh, skulle också vilja ha en sån...

... men jag kan bara inte köpa en skötväska NU när min dotter hunnit passerat 1½, hur fin den än må vara! (...men kanske om den fukar bra som vanlig väska också?

Hur som helst så ser den ut som en väska man blir glad av, så jag hoppas du blir glad av din skip*hop när den kommer!