- lör nov 24, 2007 14:24
Skrutt kommer ju i februari och då ska jag äntligen få gosa i en trikåsjal!! Men vilken ska jag välja? Har en tricot slen som eventuellt ska flytta för att sponsra den underbart vackra Bali Baby Strech... Men å andra sidan är ju tricot slenen väldigt fin och verkar riktigt stadig. Det känns som den bara strechar åt ett håll. Och inga problem att knyta upp Elin på 10 kg i den.
Men jag vill nog ha nån som är lite mjukare också, tycker den är lite sträv. Har iofs bara provat Moby tidigare så jag har inte så mycket att jämföra med. Men Mobyn var ju väldigt gosig fast den var svårare att få till en bra knut på...
Och sinon ska väl vara tunn och skön? Men skrutt kommer ju mitt i vintern och då kanske det är bättre med nåt varmare??
I minimundusen är jag jättenyfiken på...
Jag vill väl egentligen helt enkelt ha någon som är fin, mjuk, lättknuten, inte för tjock, inte för varm, inte för kall...
Och visst behöver man flera för bebisen kräks ju en del?!
Men jag vill nog ha nån som är lite mjukare också, tycker den är lite sträv. Har iofs bara provat Moby tidigare så jag har inte så mycket att jämföra med. Men Mobyn var ju väldigt gosig fast den var svårare att få till en bra knut på...
Och sinon ska väl vara tunn och skön? Men skrutt kommer ju mitt i vintern och då kanske det är bättre med nåt varmare??
I minimundusen är jag jättenyfiken på...
Jag vill väl egentligen helt enkelt ha någon som är fin, mjuk, lättknuten, inte för tjock, inte för varm, inte för kall...
Och visst behöver man flera för bebisen kräks ju en del?!

Senast redigerad av milimani den mån dec 03, 2007 13:14, redigerad totalt 1 gånger.
Mina underbaringar:
Storskrutt 0608
Skorpan 0802