Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har en bärjacka, MaM deluxe tror jag att den heter. Köpt begagnad här på sb, tror att den kommer från sannasmamma från början....
Den är verkligen jättebra och jag var så glad när jag la vantarna på den! :lol:
Men nu hittar jag inte panelen till den och den är ju helt värdelös utan den! Jag har haft den men nu är den alltså spårlöst borta. :(
Kan man köpa en ny någonstans? Hittar inte ens modellen när jag googlar.
Sannasmamma, om du läser det här, heter den deluxe eller någonting annat?

Det här har förstört hela min kväll för jag kan inte släppa att jag har en dyr jacka hängandes i hallen som jag inte kommer att kunna använda! :( :evil: :?
Min man säger att om jag bara slutar leta så kommer den att komma fram, men jag tycker att jag har letat överallt.
Bonus är att jag hittade ett par sjalringar som varit borta länge, så i helgen kan jag sy mig en underbart rosa ringsjal i alla fall! :wink:
Senast redigerad av Måsen den lör sep 29, 2007 13:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
är den från mig då? jag har minsann för mig att jag sålde den till amöba :hellu: den hette iaf mam deluxe. du får nog ta kort så jag vet :roll:
Användarens profilbild
Av Måsen
Sannasmamma skrev:är den från mig då? jag har minsann för mig att jag sålde den till amöba :hellu: den hette iaf mam deluxe. du får nog ta kort så jag vet :roll:
Förlåt, missade visst att berätta att det var från amöba jag köpte den. Då heter den alltså deluxe?! :roll:
Jag får väl leta vidare och se om det går att få tag på "reservdelar".
Tack sannasmamma!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
ja, mam deluxe. jag köpte den av, ååå vad heter hon som syr meitais :roll: ellinor. hon hade köpt den från babyboden tror jag, så mejla mia och se!

Nova heter hon ju!
Användarens profilbild
Av Måsen
Sannasmamma skrev:ja, mam deluxe. jag köpte den av, ååå vad heter hon som syr meitais :roll: ellinor. hon hade köpt den från babyboden tror jag, så mejla mia och se!

Nova heter hon ju!
Nu har jag mailat babyboden.
Tack igen sannasmamma!
Användarens profilbild
Av Sami
kan fixa reservdelar har jag för mig... hon är den som tar in dessa jackor i sverige från Finland
Användarens profilbild
Av Måsen
Vi har förresten inga synska personer här på forumet? :roll:
Jag har nämligen en svag känsla av att jag har lagt panelen på något bra ställe. Det var inte alls längesedan jag hade den på jackan och sedan har jag tagit loss den och haft den med mig lös vid något tillfälle. Om den inte finns hemma så har jag tappat den, antingen från bilen eller från skötväskan.
Jag bli så arg på mig själv för att jag inte har bättre koll! :evil:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Måsen skrev:Vi har förresten inga synska personer här på forumet? :roll:
Jag har nämligen en svag känsla av att jag har lagt panelen på något bra ställe. Det var inte alls längesedan jag hade den på jackan och sedan har jag tagit loss den och haft den med mig lös vid något tillfälle. Om den inte finns hemma så har jag tappat den, antingen från bilen eller från skötväskan.
Kolla den här tråden: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=67605

Fryle verkar ha känslan
Användarens profilbild
Av Måsen
Clärchen skrev:
Måsen skrev:Vi har förresten inga synska personer här på forumet? :roll:
Kolla den här tråden: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=67605

Fryle verkar ha känslan
Tack! Har skrivit där nu och hoppas på svar! :lol:

This summer is really exciting. World of Warcraft:[…]

When I saw the World of Warcraft: Mists of Pandari[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?