Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Matilda
Bär just nu omkring lilltjejen i framåvänd i sinon. Hon stortrivs verkligen. Hon sitter helst på det hållet när hon är vaken och idag lyckades jag alltså få ner henne i buddha ställning på ett bra sätt. Nu kan jag alltså göra mig av med min BB *skönt*
Av Tooka
Förlåt , menar inte att förstöra din glädje över att få göra dig av med BB :wink: men tillverkarna av sino rekommenderar inte att man bär sitt barn framåtvänt i sinon :roll: . Jag försökte också och tyckte det var svårt att få till så jag skrev till dem och frågade och fick till svar att jag absolut inte skulle bära frammåt i sinon.. :?
Av Matilda
Ok, då får vi väl bara göra det i nödfall då :D
Av Tooka
Eller skriv till dem du med och fråga varför lite mer exakt, för om det funkar för er så kanske.. :roll:
Användarens profilbild
Av Mammut
Men...buddha funkar väl, det är väl framåtvänd med hängande ben som inte är bra...?? Eller har jag fattat fel då?? :hide:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Mammut skrev:Men...buddha funkar väl, det är väl framåtvänd med hängande ben som inte är bra...?? Eller har jag fattat fel då?? :hide:
Trodde jag med... (Har provat buddha ett par gånger men jag tycker mest det blir så fasligt tungt och otympligt, även om lillkillen gillar det.)

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?